loading...
زیما سفر پارس، ارائه خدمات تور گرجستان، تور مشهد، تور کیش
محیا یوسفی بازدید : 42 سه شنبه 30 مرداد 1397 نظرات (0)

تور اروپا

در مقاله قبل در مورد سفر به شهر زیبای آتن در یونان با تور اروپایی صحبت کردیم در این مقاله هم شما را بیشتر با این شهر زیبا آشنا می کنیم .شما می توانید برای بازدید از یونان و شهر آتن با  تور اروپا آژانس گردشگری زیما سفر پارس سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

سرگرمی غذایی در آتن

در مورد غذاهای یونانی باید بگویم که خوشمزگی غذاهای یونانی، خود گویای همه چیز است به معنای واقعی کلمه، گردشگران در تور اروپا می توانند در اکثر رستوران ها در Syntagma (میدان مرکزی) و یا Monastiraki ( بازار Flea در همسایگی آن) توقف کنید و کاملا از اوقات خود خوشحال باشید. با این همه، یک نقطه قابل ذکر دیگر وجود دارد. یک دید 360 درجه می تواند نکته ای باشد که هر کسی می تواند از آن لذت ببرد. به پنیر غلیظ فتا بر روی سالاد یونانی فکر کنید. اگر آن را با منظره فوق العاده شهر و آکروپولیس ترکیب کنید، قطعا هرگز حاضر به ترک این کشور نخواهید شد.

تور اروپا

در کنار همه انواع غذاهای یونانی، ممکن است به دنبال چیزی کمی متفاوت تر باشید. رستوران Avocado در نزدیکی منطقه Syntagma واقع شده و دارای غذاهای دوست داشتنی و خوشمزه است. همچنین می توانید برگرهای لوبیا سیاه یا پیتزای Kapnisti ( با سه نوع پنیر و سیر برشته شده) را نیز امتحان کنید.

شب زنده داری فوق العاده در آتن

شهرهایی مانند برلین ممکن است به خاطر شب های زنده داری های فوق العاده خود در تور اروپا شناخته شوند، اما کافی شاپ ها و کلاب های شبانه در آتن مطمئنا شما را راضی نگه خواهند داشت.

در یک گوشه کوچک از میدان موناستیراکی، Six d.o.g.s به سبک hipster است که با لامپ های تنگستنی نورپردازی شده و مجهز به صندلی های پیک نیک است. به لطف بهترین موهیتو در شهر، این نقطه ای است که گردشگران در تور اروپا می توانند تمام شب را در آن سپری کنند. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید اوقات خود را در تاب های درختی در محوطه باز سپری کرده و خنک شوید. یکی دیگر از مکان های خوبی که می توانید چند نوشیدنی در آن صرف کنید، TAF است که یک گالری هنری است که هر چند هفته یک بار چندین نمایشگاه در آن برگزار می شود. درست در بیرون بازار flea، این یک بار هنری است که می توانید یک شب زنده داری محلی در آتن داشته باشید.

سفرهای روزانه از آتن

سواحل عمومی و خصوصی زرق و برق دار زیادی در خط ساحلی این منطقه وجود دارد که چیزی کاملا متفاوت با جزایر موجود است. برای شروع، ساحل Glyfada حدود 40 دقیقه با تراموا از میدان Syntagma فاصله دارد و برای یک سفر روزانه سریع ایده آل است. Glyfada با کافه ها، رستوران ها و باشگاه های ساحلی مدرن، می تواند تجربه ویژه ای را برای گردشگران تور اروپا داشته باشد. سواحل زیادی در شهرهای بندری وجود دارند که در منطقه آتن ارزش بازدید دارند. در فاصله دو ساعتی در خارج آتن، شهر ساحلی نافلیو نقطه ای تحسین برانگیز است که مردم محلی آتن تعطیلات آخر هفته خود را در آن می گذرانند. درست در بالای نافلیو، با عبور از 1000 پله می توانید به سمت بالای قلعه Palamidi برسید. این قلعه چشم اندازهای خیره کننده ای را از مناطق اطراف ارائه می دهد. اگر بخواهید غذاهای تازه دریایی بخورید و شاید کمی به ورزش کردن بپردازید، مطمئنا به این منطقه سفر کنید.

شهر آتن چیزهای زیادی برای ارائه دارد. چند روز خود را در تور اروپا برای بازدید از این جذابیت ها صرف کنید و قطعا خوشحال خواهید بود که این کار را کرده اید. بسیاری از جاذبه های گردشگری در آتن را می توانید در تور اروپا زیما سفر پارس تجربه کنید. با تور اروپا ارزان و تور اروپا لحظه آخری آژانس گردشگری زیما سفر پارس را انتخاب کنید و بدون تاخیر از این شهر ویژه دیدن کنید.

مقاله قبل زیما سفر پارس درباره سفر به آتن مطالعه کنید.

بازدید از آتن با تور اروپایی – بخش اول

محیا یوسفی بازدید : 29 پنجشنبه 25 مرداد 1397 نظرات (0)

تور پوکت

فعالیت های لوکسی که شما می توانید از آنها در پوکت لذت ببرید

پوکت در میان مسافران به عنوان یک جزیره ی گرمسیری شناخته شده است که متناسب با نیازهای هر مسافری می باشد، از مقرون به صرفه ترین هتل ها گرفته تا استراحتگاه های سرگرم کننده و فوق العاده لوکس را شامل می شود. به علاوه استراحت در سواحل ماسه ای سفید و زل زدن به آب های فیروزه ای و آرام دریا، فعالیت های لوکس دیگری نیز برای لذت بردن شما وجود دارد.

این مقاله جزئیات ده روش را ارائه می دهد که بازدید کنندگان می توانند از این مکان ها لذت برده و تجربه کاملا متفاوتی از تعطیلات خود درتور پوکت، داشته باشند.

1. قایق بادبانی

تور پوکت

برخی شرکت ها در اطراف جزیره پوکت وجود دارند که گردشگرانی که تجربه موج سواری دارند می توانند قایق بادبانی خود، یا یک قایق به همراه خدمه که شامل یک کاپیتان و یک آشپز است را کرایه کنند. قایق های خدمه دار به مهمانان لذت مطلق و فرصتی برای کشف صخره های سنگ آهک، جزایر دور افتاده و خلیج های عجیب که پوکت را احاطه کرده اند ارائه می دهند. شرکت هایی نظیر Wahoo Luxury Yacht Charters در خلیج چالونگ، تورهای کروز پوکت کامل را با کیفیت بالا ارائه می دهند.

2. یک آب درمانی کامل برای کل بدن خود را تجربه کنید

تور پوکت

بسیاری از هتل های پنج ستاره مجلل باشکوه در پوکت، از قبیل "هیلتون پوکت آرکادیا ریزورت" و "اسپا"، از درمانگرهای حرفه ای برای کل بدن در محیطی زیبا و آرام میزبانی می کنند. ماساژ های سنگ داغ، اسکراب های نمکی معطر، مانیکور، و پدیکورها، تخصص هایی هستند که می توانند در بسیاری از اسپا های تفریحی تایلندی یافت شوند. همیشه نیاز نیست که یک مهمان در یک مکان خاص برای لذت بردن از آب درمانی در آبگرم باشید.همچنین، گردشگران تور پوکت  می توانند از یک استراحتگاه روزانه مستقل مانند Cheraim Spa Village، که در بزرگترین مرکز خرید Phuket City واقع شده است بازدید کنند. پس از یک روز خسته کننده از خرید بدون وقفه، مهمانان سزاوار آرامش و لذت بردن از یک مکان عالی با باغ های زیبا و جذاب، آب های باطراوت و خدمات ویژه آب درمانی هستند.

3. آشپزی غذاهای تایلندی را در فیل آبی بیاموزید

تور پوکت

عطر و طعم غذاهای تایلندی بی نظیر و منحصر به فرد و طراحی آنها جالب توجه هستند. چه سوغاتی بهتر از این است که پس از تعطیلات به یاد ماندنی خود یک مهارت آشپزی برای تغذیه خود در آینده داشته باشید؟ مدرسه آشپزی و رستوران فیل آبی در شهر پوکت بسیار معروف است که ارائه دهنده و آموزش دهنده دروس آشپزی تخصصی در مورد غذاهای معتبر تایلندی است. بازدیدکنندگان از پوکت می توانند در یک دوره نیم روزه در صبح یا بعد از ظهر، یک دوره پنج روزه جامع و یا کلاس های خصوصی در اوقات فراغت خود لذت ببرند. تمام دانش آموزانی که در یک دوره آشپزی ثبت نام می کنند، یک پکیج آشپزی فیل آبی که شامل پیش بند و گواهینامه اشپزی است، دریافت می کنند.

4. به ماهیگیری در یک سفر خصوصی بپزدازید

تور پوکت

بازی بزرگ ماهیگیری در سال های اخیر به یک فعالیت محبوب برای بازدیدکنندگان تبدیل شده است. چارتر های ماهیگیری به عمیق ترین قسمت های دریای اندامان می روند و به صید مارلین سیاه، ماهی تون، Trevally، Dorado و بسیاری از انواع دیگر ماهی ها می پردازند که در این آب ها وجود دارند. تمام تجهیزات ماهیگیری و مشاوره تخصصی برای کمک به مهمانان در اولین تجربه صید ماهی آنها در دسترس هستند. تعدادی از شرکت های مختلف ماهیگیری در اطراف جزیره پوکت در دسترس هستند، که برخی از آنها با قایق های ماهیگیری سنتی تایلندی مانند تور ماهیگیری پوکت در قایق چوبی تایلندی که در منطقه زیبای کوه راچا استفاده می شود، انجام می شود. گردشگران تور پوکت همچنین می توانند تورهای ماهیگیری چند روزه را با شرکت هایی مانند شرکت ماهیگیری ورزشی اندامان هوکر که در خلیج چالونگ مستقر هستند، انتخاب کنند.

5. پارتی در کلوب قایق های لوکس

تور پوکت

پوکت به خاطر باشگاه های ساحلی شیک خود معروف است. اما امروزه گردشگران  تور پوکت تمایل بیشتری به شرکت در پارتی هایی بر روی دریا دارند. در فراسوی کلوب های ساحلی مهمانان می توانند از دریای اندامان و خلیج پوکت لذت ببرند و از خدمات پنج ستاره، غذا و نوشیدنی های کلوب قایقرانی لوکس آن استفاده کنند. شرکت Hype اولین سفر خود را در ابتدای سال 2015 انجام داد و یک سفر کروز شش ساعته بر روی عرشه قایق فوق العاده خود ارائه داد. پکیج VIP لوکس شامل ورودی، صندلی حمام آفتاب، میان وعده های سرخ شده، کوکتل و میوه های تازه می شود. سفرهای رفت و برگشتی تاکسی از هر یک از هتل های پوکت می تواند از طریق این شرکت سازمان دهی شود.

تور پوکت آژانس گردشگری زیما سفر پارس با کلیه امکانات تفریحی یک سفر عالی برای علاقمندان به پوکت است. برای دریافت مشاوره و تور پوکت ارزان و  تور پوکت لحظه آخری با شماره 02174634 همین الان تماس بگیرید.

با ما در مقاله بعدی همراه باشید.

محیا یوسفی بازدید : 48 سه شنبه 23 مرداد 1397 نظرات (0)

تور استانبول

در ادامه مقاله قبل در اینجا هم به معرفی تعدادی از مکان هایی برای غذا خوردن در استانبول می پردازیم شما می توانید در  تور استانبول به این مکان ها بروید و از خوردن غذاهای ترکی لذت ببرید.

5. Tarihi Sultanahmet Koftecisi Selim Usta

 

تور استانبول

 

به عنوان یک مرکز گردشگری، رستوران های زیادی در منطقه سلطان احمد وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. متأسفانه، اغلب آنها غذاهای گران قیمت مخصوص توریست ها و گردشگران تور استانبول را ارائه می دهند. این رستوران ها بهترین کوفته (توپ گوشتی) در در استانبول را ارائه می دهند که یک استثنا است. کوفته های چرب، دودی و خوشمزه به همراه فلفل سبز و یک سبد نان ترد سرو می شوند.

 

تور استانبول

 

این رستوران فقط در فاصله چند دقیقه ای از ایستگاه تراموا در سلطان احمد واقع شده است بنابراین مراقب باشید از آن عبور نکنید. آگاه باشید که چند رستوران در اطراف آن سعی کرده اند نام و طراحی مشابه با رستوران اصلی داشته باشند. رستورانی که شما باید به دنبال آن باشید در تصویر پایین نشان داده شده است و حتما باید کلمات "Selim Usta" را در نام خود داشته باشد. در تابلوی قرمز شاید آن را نبینید ولی اگر به تابلوی قهوه ای چوبی در بالای مغازه دقت کنید آن را خواهید دید.

6. Ahrkap Balkçs

 

تور استانبول

 

Ahrkap Balkçs نزدیک به آب واقع شده است که به نظر می رسد یک منطقه مسکونی باشد. هنگامی که به آنجا رسیدید ممکن است کمی سر در گم شوید، چون دو رستوران در مقابل یکدیگر با نام های مشابه وجود داشت. بر اساس گزارش TripAdvisor، یکی از آنها جعلی بود. رستوران اصلی نشان داده شده در سمت چپ در تصویر زیر است که کلمه "orijinal" در تابلوی آن نوشته شده است. همچنین به دقت به نام آن نیز نگاه کنید. رستوران اصلی فقط یک "h" در کلمه اول دارد  Ahrkap Balkçs. مورد دیگر به صورت "Ahhir " نوشته شده است که با دو "h" می باشد. همچنین واژه "خانه ماهی" در نام آن وجود دارد که چیزی نیست که شما به دنبال آن هستید.

 

تور استانبول

AHIRKAPI BALIKÇISI

آدرس:Cankurtaran Mah. Keresteci Hakk?, Sokak No:38/A Cankurtaran, Sultanahmet, Istanbul

ساعتهای کاری:1 تا 11 شب، هر روز

چه چیزی بخوریم:ماهی تازه

هزینه مورد انتظار:حدود 30-40 لیره برای هر نفر با نوشیدنی (بسته به نوع ماهی)

چگونه به آنجا برویم:Ahrkap Balkçs? در منطقه Sultanahmet و در فاصله کوتاهی از مسجد آبی واقع شده است. مسیر خود را به سمت Kabasakal Caddesi از مسجد آبی انتخاب کنید. به سمت راست و Mimar Mehmet A?a Caddesi بپیچید. تا آخر خیابان پیاده بروید و در آخر به سمت راست و Amiral Tafdil Sokak بپیچید. مستقیم پیاده روی کنید و سپس به سمت چپ و بپیچید، دوباره به سمت چپ و Cankurtaran Caddesi بروید. Ahrkap Balkçs? در سمت چپ شما خواهد بود.

7. Lezizhan

 

تور استانبول

 

این رستوران در مسیر کلیسای کورا می باشد. Lezizhan متخصص در تهیه کوفته می باشد که به طور سنتی یک غذای تهیه شده از گوشت خام گاو و گوسفند است و معمولا به عنوان یک مزه و یا در قالب دوروم سرد سرو می شود. این غذای سرد و فلفلی بدون شک یکی از بهترین غذاهایی است که در مدت اقامت خود در تور استانبول می توانید امتحان کنید. مطابق قانون این کوفته در حال حاضر (از جمله در رستوران Lezizhan) باید در کنار مواد گیاهی برای اقدامات احتیاطی در خصوص سلامت سرو شود.

این رستوران به صورت زنجیره ای با بسیاری از شعبه ها در سراسر استانبول خدمت می کند. شعبه ای که ما رفتیم در گوشه Neter Sokak و eyh Eyup Sokak در ادیرنکاپی و در مسیر کلیسای کورا از ایستگاه تراموای Edirnekapi بود.

 

تور استانبول

Lezizhan

چه چیزی بخوریم:Çiköfte

هزینه مورد انتظار:حدود 6-9 لیره برای هر نفر با نوشیدنی

چگونه به آنجا برویم:شعبه های زیادی از این رستوران در استانبول وجود دارد. وب سایت آنها را چک کنید تا نزدیکترین شعبه آن را به محل اقامت خود پیدا کنید.

8. کارخانه قهوه Walter’s

 

تور استانبول

 

سریال Breaking Bad یکی از سریال های تلویزیونی مورد علاقه بیشتر مردم میباشد. این مکان در سمت آسیایی استانبول واقع شده است، یک کافی شاپ سرگرم کننده که با الهام از این سریال می باشد. این مکان تحت عنوان " آزمایشگاه فوق العاده قهوه " شناخته می شود و عناصر تشکیل دهنده آن با الهام از این سریال و به رنگ زرد، منوهایی به شکل جدول تناوبی و سرو کردن نوشیدنی ها در ظروفی به شکل آزمایشگاه برای ایجاد شباهت با یک آزمایشگاه شیمی می باشند. اگر شما طرفدار این سریال هستید، باید از این مکان دیدن کنید.

کارخانه قهوه والتر در منطقه مسکونی بخش آسیایی استانبول واقع شده است. این مکان احتمالا در نزدیکی یک دانشگاه می باشد چرا که دانشجویان زیادی در آن حضور داشتند.

 

تور استانبول

کارخانه قهوه WALTER"S

آدرس:Cafera?a Mahallesi, Badem Alt, Bademalt? Sk. No:21, 34710 Kadköy/stanbul, Turkey

ساعتهای کاری:ساعت 10 صبح تا 11 شب، هر روز

چگونه به آنجا برویم:راه خود را به سمت Kadköy و Muvakkythane Caddesi انتخاب کنید. مستقیم پیاده روی کنید (از وسط میدان) و در Üzerlik Sokak به سمت راست بپیچید. اگر مستقیم بروید پس از Üzerlik Sokak به Moda Caddesi می رسید. در کنار Moda Caddesi به پیاده روی ادامه دهید و در Badem Alt Sokak به سمت چپ بپیچید. کارخانه قهوه والتر در سمت چپ شما خواهد بود. اگر آهسته قدم بزنید، این مکان حدود 15-20 دقیقه از ایستگاه مترو Kadköy فاصله دارد.

با تور استانبول زیما سفر پارس به استانبول زیبا سفر کنید و لذت ببرید.برای دریافت  تور استانبول ارزان و  تور استانبول لحظه آخری با مشاوران زیما سفر پارس با شماره تماس 02174634 تماس بگیرید.

برای خواندن بخش اول این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید.

مکان هایی برای غذا خوردن در تور استانبول - بخش اول

محیا یوسفی بازدید : 44 سه شنبه 16 مرداد 1397 نظرات (0)

تور دبی

علاقه مند به سفر به دبی هستید؟ آیا به دنبال بهترین زمان برای سفر با یک تور دبی هستید؟ با زیما سفر پارس در این مقاله همراه باشید.

بهترین زمان برای سفر به دبی به لحاظ آب و هوایی

بهترین زمان برای سفر به دبی و بازدید از این شهر در طول ماههای زمستان است. این زمانی است که شما می توانید از برخی از فعالیت ها در فضای باز و ساحل لذت ببرید. بنابراین بهترین زمان برای  تور دبی بین نوامبر تا آوریل است. زمانی که درجه حرارت بین 24-35 درجه سانتی گراد (75- 95 ºF) است. در طول این دوره، بعد از ظهر ها گرم بوده، اما شب ها کاملا سرد هستند. شما می توانید از فعالیت های زیادی در تور دبی مانند سافاری صحرا، شتر سواری، غذا دادن به کوسه و موارد دیگر لذت ببرید.

شلوغ ترین فصل گردشگری سفر به دبی

ماه های نوامبر، دسامبر، ژانویه و فوریه شلوغ ترین فصل های گردشگری دبی هستند که در آن دمای هوا در شب به حدود 13 درجه می رسد. به دنبال لذت بردن از باران در دبی هستید؟ پس بین ماه های دسامبر و مارس به دبی سفر کنید.

دمای هوای دبی در ماه آوریل

در ماه آوریل هوا شروع به گرم شدن می کند و دمای آن تا 30 درجه سانتیگراد (86F) افزایش می یابد. در چنین حالتی رفتن به نقاط مختلف دبی در طول روز بسیار دشوار خواهد شد. اگرچه شبها کاملا قابل تحمل هستند. اگرچه تهویه مطبوع ساختمانها در دبی شما را از گرما نجات می دهد، اما شرکت در فعالیت ها در فضای باز بسیار دشوار خواهد شد.

داغ ترین فصل در دبی چه زمانی است

داغ ترین فصل در دبی بین ماه می تا آگوست است که دمای هوا تا 40 درجه سانتیگراد بالا می رود. جولای و آگوست، داغ ترین ماه ها در دبی هستند. در طول این مدت می توانید از زندگی شبانه در دبی لذت ببرید، اما باید در طول روز در خانه بمانید تا از آفتاب سوزان در امان باشید.

تور دبی

ارزان ترین زمان برای سفر به دبی

ارزانترین زمان برای سفر به دبی چه زمانی است؟ در طول ماه رمضان است. قیمت تمام هتل ها تقریبا 70? کاهش می یابد. با این حال سفر به دبی در این فصل به این معنی است که شما باید به برخی از قوانین سختگیرانه احترام بگذارید! شما فقط می توانید در داخل خانه یا در رستوران ها و کافه ها که پنجره های آن بسته شده اند غذا بخورید. اگر با این قضیه مشکلی ندارید، مناسب ترین زمان برای سفر به دبی برای لذت بردن از قیمت های ارزان با تور دبی ارزان در طول این ماه است.بنابراین می توانید با تور دبی ارزان در طول ماه های تابستان به این شهر سفر کنید که قیمت هتل ها به شدت کاهش می یابند.

بهترین زمان برای گشت و گذار در دبی

اگر به دنبال سفر به اطراف شهر دبی هستید و می خواهید از آثار تاریخی و دیگر مکان های هیجان انگیز آن بازدید کنید باید در اواسط ماه نوامبر تا دسامبر، به دبی سفر کنید. در طول این زمان، شهر بسیار جالب می شود و جمعیت کمی را در شهر خواهید دید. بین اواسط دسامبر تا فوریه تعداد افرادی که از دبی دیدن می کنند بسیار زیاد هستند، زمانی که صف ها بسیار طولانی بوده و ازدحام جمعیت بسیار بالا است.

بنابراین بدترین زمان برای سفر به دبی چه زمانی است؟ این در طول ماه های گرم و بین ماه می و آگوست است که گرما غیرقابل تحمل است و گشت و گذار به یک مشکل عذاب آور و بدون لذت تبدیل می شود.

بهترین زمان برای خرید در دبی

دبی به عنوان بهشت خریداران شناخته می شود، جایی که شما می توانید تقریبا هر چیزی که می خواهید را پیدا کنید. با مراکز خرید پر زرق و برق، دبی واقعا یک مقصد رویایی برای خریداران است. جشنواره خرید دبی در ماه ژانویه برگزار می شود که در آن شما می توانید از تخفیف های ویژه ای بر روی لوازم الکترونیکی، جواهرات، لباس و هر چیز دیگری برخوردار شوید. اما توجه داشته باشید که ازدحام جمعیت در طول این فصل بسیار بالا خواهد بود. زمان مناسب دیگر برای خرید در دبی در اواسط جولای است، زمانی که فصل تعطیلات تابستانی در دبی آغاز می شود. تبلیغات خاص و تخفیفات ویژه ای به مدت 45 روز در تعدادی از مغازه های خرده فروشی وجود خواهد داشت.

بهترین زمان برای بازدید از بلندترین برج در جهان (Burj Khalifa)

یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری تور دبی ، (Burj Khalifa) است. این بلندترین برج جهان است که در آن شما می توانید شهر دبی را از دید یک پرنده ببینید. اگرچه ماه های تابستان داغ هستند، این فصلی است که می توانید از صف های طولانی در امان باشید. این یک مکان عالی برای مشاهده غروب خورشید یا آسمان درخشان شب است. اما اگر می خواهید از غروب خورشید عکسبرداری کنید، مطمئن شوید که حداقل یک ساعت قبل از زمان غروب خورشید به آنجا بروید، زیرا باید در یک صف طولانی برای ورود به ساختمان بایستید.

بهترین زمان سفر به دبی برای لذت بردن از سواحل آن

بهترین زمان برای بازدید از سواحل در دبی در طول ماه های زمستان است که بین نوامبر تا فوریه است. در طول این مدت آب کاملا سرد است و می توانید به خوبی به استراحت بپردازید. بدترین زمان برای بازدید از سواحل در طول ماه های تابستان، به ویژه در ماه های جولای و آگوست است که گرما غیر قابل تحمل می شود.

با تور دبی لحظه آخری آژانس گردشگری زیما سفر با بهترین امکانات در بهترین زمان سفر به دبی را تجربه کنید.

با ما در مقاله بعدی همراه باشید تا در مورد آب و هوای دبی در ماهای مختلف سال اطلاعات بیشتری داشته باشید.

محیا یوسفی بازدید : 37 یکشنبه 31 تیر 1397 نظرات (0)

تعطیلات خاص با تور آنتالیا

دروازه ای به سواحل فیروزه ای ترکیه با تور آنتالیا

کافه ها ، بار ها و کشتی ها برای بسیاری جذاب هستند ولی جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارند که بسیار مورد پسند توریست ها و جهان گرد ها هستند. در این مقاله به بررسی جاذبه های گردشگری تور آنتالیا می پردازیم. جاذبه های توریستی فوق العاده ای که مانند آهنربا دوست داران تاریخ، طبیعت و البته تفریح دوستان را مجذوب خود می کند.

همراه آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس به بررسی این جاذبه های تور آنتالیا می پردازیم و آن ها را به شما معرفی می کنیم.

افسانه ای در این مورد وجود دارد که 2000 سال پیش، پادشاه آطالوس دوم از پرگامون مردانی به جستجوی "بهشت روی زمین" فرستاد. ماموریت انجام شد، آنها گزارش کار خود را به این ترتیب ارائه دادند که این قطعه بهشت کجاست؟ سواحل فیروزه ای ترکیه - آب های عمیق آبی رنگ در زیر صخره های چشمگیر و کوه های تاروس که در پشت سر آنها قرار دارد. پادشاه آطالوس، تحت تأثیر قرار گرفت و راهی آنتالیا شد.

امروزه، آنتالیا بهترین ترکیب از دنیای باستانی و مدرن را ارائه می دهد که همراه با اقامتگاه های یونانی، رومی و بیزانس و هتل های درجه یک و امکانات مدرن همراه است.

اگر شما در سواحل فیروزه ای ترکیه تعطیلات خود را بگذرانید و از تور آنتالیا استفاده کنید، از رنگ آبی دور خواهید بود. در اینجا 10 جاذبه عالی برای لذت بردن در حین اقامت شما وجود دارد:

سواحل بهشتی آنتالیا

چندین مایل ساحل شگفت انگیز، در واقع حدود 400 مایل، که توجه بازدید کنندگان تور آنتالیا از سراسر جهان را به خود جلب کرده است. آنها شامل ساحل پاتارا - که طبق رای گیری در یک روزنامه انگلیسی به عنوان یکی از بهترین سواحل جهان معرفی شده است. 11 مایل شن و ماسه سفید و کوه های تاروس در فراسوی شما بدون حتی یک ساختمان در محل مکان فوق العاده ای را ایجاد می کند. این یکی از چندین مکانی است که لاک پشت های نیشکر هنوز در آن تخمگذاری می کنند.

اماکن تاریخی آنتالیا

با بازدید از مرکز تاریخی در  تور آنتالیا  زمان به عقب بر می گردد. به سمت بندر رومی بروید که قدمت آن به قرن 2 قبل از میلاد باز می گردد. کوچه ها را کاوش کنید که پر از خانه های بزرگ عثمانی هستند و بسیاری از آنها به مغازه ها، هتل ها و مجتمع های بوتیک تبدیل شده اند. از نقاط دیدنی مانند دروازه هادریان که در سال 130 میلادی توسط امپراطوری روم بنا شده است، دیدن کنید.

سفرهای سیاحتی در آنتالیا

یکی از بزرگترین تور سفرهای سیاحتی از آنتالیا به مقصد خارج از شهر را انتخاب کنید، مانند Aspendos - که یکی از بهترین تئاترهای رومی به جا مانده در جهان است. یک سفر با قایق به مناطقی مانند کمر، الیمپوس، دمره و کاس داشته باشید یا در امتداد مسیر Lycian در کنار خط ساحلی خیره کننده قدم بزنید.

از خودتان پذیرایی کنید

به حمام Balik Pazari ، که 700 سال قدمت دارد و در بازار ماهی آنتالیا واقع شده است بروید، جایی که می توانید از یک مجموعه حاوی حمام درمانی، لایه برداری، ماساژ صابون و روغن استفاده کنید.

تله کابین تور آنتالیا

با یک تله کابین به بالای Mount Tahali بروید و از مناظر پانورامای خط ساحلی و کوه های تاروس دیدن کنید. اگر کمی به ماجراجویی علاقه دارید، می توانید با پاراگلایدر به سمت شهر بازگردید، یا در زمستان، می توانید از چوب های اسکی استفاده کنید.

عجایب طبیعی تور آنتالیا

در حالی که بسیاری از معماری های ساخته شده به دست بشر به چشم می خورند، طبیعت به معنای واقعی کلمه بی نظیر است. کوه Chimaera را از دست ندهید، جایی که آتش سوزی های طبیعی از زمان قدیم در آن رخ می دهد و به نظر می رسد که خاستگاه کیمورا در اساطیر یونانی باشد. هیولای نفس آتشین که در افسانه ها آمده است در حقیقت ناشی از ترکیب متان و گازهای دیگر است که از سنگ ها فوران می کنند (در زمان های باستان آنها توسط دریانوردان برای جهت یابی استفاده می شدند).

شما همچنین می توانید در برخی از آب های مرواریدی به استراحت و خنک شدن بپردازید. آبشارهای دودن در کنار باغ های گیاه شناسی را نیز امتحان کنید.

بازدید ازموزه در تور آنتالیا

شما قطعا نمی خواهید موزه آنتالیا را از دست بدهید که در آن گنجینه هایی از شهرهای باستانی مانند پاتارا و کاسنتوس با نمایشگاه هایی از عصر سنگی تا امپراتوری بیزانس را پیدا خواهید کرد.

مناطق برجسته آن عبارتند از: تالار خدایان، با مجسمه های زیبا از حدود 15 خدایان المپیان که بسیاری از آنها در شرایط عالی نگهداری شده اند و مجسمه معروف Three Graces که ذهن هر توریست  تور آنتالیا  را درگیر خود می کند و به سفری در گذشته می برد.

اقامت در تور آنتالیا

اگر شما به دنبال اقامت های سلف سرویس و پکیج های تفریحی هستند، فارغ از میزان بودجه شما، آنتالیا دارای گزینه های زیادی می باشد. به عنوان مثال هتل Tuvana که ترکیبی از شش خانه عثمانی در مرکز شهر است که به اقامتگاهی شیک با تهویه مطبوع، یک رستوران در سطح جهانی و یک استخر تبدیل شده است. در بخش گزینه های ارزان تر، پانسیون صباح در شهر قدیمی برای مدتی طولانی محبوب ترین گزینه برای مسافرانی بوده است که به دنبال مکانی ارزان هستند. اما ارزان بودن به گونه ای نیست که آن را لمس کنید – این هتل دارای استخر شنا، باغ، و اینترنت Wi-Fi رایگان می باشد.

شب زنده داری

هنگامی که خورشید غروب می کند، دلیل دیگر برای رزرو یک هتل در آنتالیا، شب زنده داری است که مناسب برای همه سلیقه ها می باشد. نوشیدنی خود را بنوشید و از غروب خورشید در Terrace Bar واقع در بالای صخره ها در انتهای Hesapci Sokak لذت ببرید. در کافه باغی، Demlick، از یک نوشیدنی یخ سرد و موسیقی جاز، بلوز و رگی، با صدای بلند لذت ببرید. در مرکز فرهنگی آنتالیا نیز به تماشای رقص های محلی بپردازید.

جشنواره های آنتالیا

در نهایت، آنتالیا میزبان تعدادی از جشنواره ها، از جمله جشنواره رقص سنتی لاتین مدیترانه و جشنواره بین المللی پیانو آنتالیا است.

مهمترین جشنواره فیلم در ترکیه، جشنواره فیلم پرتقال طلایی است که از سال 1963 در فصل پاییز در این شهر برگزار می شود.

با توجه به موقعیت خیره کننده، هتل های خوب، چندین مایل ساحل و بسیاری از امکانات برای دیدن و انجام دادن، دلایل زیادی برای رزرو تعطیلات خود در تور آنتالیا وجود دارد.

همراه آزانس زیما باشید و از تور آنتالیا لذت ببرید. 

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ارائه دهنده تور آنتالیا  ، تور آنتالیا لحظه آخری و تور آنتالیا ارزان با کیفیت مناسب و در تمام فصول سال پذیرای شما می باشد.

 

محیا یوسفی بازدید : 57 پنجشنبه 28 تیر 1397 نظرات (0)

آشنایی با جزیره کیش - قسمت دوم

آشنایی با جزیره کیش - قسمت دوم

در قسمت دوم مقاله آشنایی با  تور کیش به مقدمه ای در باره جزیره کیش پرداختیم. همچنین از جاذبه های گردشگری  تور کیش مانند پارک دلفین ها ، پارک کروکودیل ها ، پارک درخت سبز کیش و ... گفتیم.

در این قسمت به نحوه ورود به جزیره کیش با تور کیش و بدون  تور کیش  ، سفر های داخلی در کیش و خرید در کیش می پردازیم.

همراه آژانس مسافرتی زیما سفر پارس به  تور مجازی در کیش می رویم.

چگونه می توانید به جزیره کیش وارد شوید، البته بدون تور کیش 

ویزای ورودی برای کیش و  تور کیش لازم نیست. اتباع خارجی نیازی به ویزای ورود در نقاط ورودی و خروجی جزیره کیش ندارند. در فرودگاه بین المللی کیش، افسرهای پلیس عکس و اثر انگشت شما را می گیرند و ویزا را درون گذرنامه شما ثبت می کنند، که به شما اجازه می دهد تا 14 روز در این جزیره اقامت داشته باشید.

مراقب باشید؛ اگر شما غربی هستید، ممکن است از شما در مورد هدف از بازدیدتان سوالاتی پرسیده شود. اطمینان حاصل کنید که تمام مدارک شامل رزرو هتل با شماره تلفن و غیره را به همراه داشته باشید. در هنگام ورود به فرودگاه کیش، همه مسافران زن بلافاصله به یک اتاق راهنمایی می شوند و از آنه خواسته می شود موی سر و کل بخش های بدن خود را بپوشانند. لباس هایی در فرودگاه موجود می باشد که می توانند از آنها استفاده کنند و به هنگام ترک این جزیره آنها را تحویل دهند.

مسافران زن تور کیش می توانند برای یک مدت کوتاه راهنمایی های ویژه دریافت کنند تا با فضای جزیره آشنا شوند. با این حال، کارکنان بسیار مودب هستند، اما فقط برخی از آنها انگلیسی صحبت می کنند.

در حال حاضر تعدادی از خطوط هوایی بین المللی پرواز به فرودگاه بین المللی کیش (یاتا و KIH) ارائه می دهند. Kish Air دارای محبوب ترین پروازهای داخلی و بین المللی به کیش است. Kish Air همچنین پروازهای داخلی را به شهرهای اصلی ایران، از جمله تهران، اصفهان، شیراز و مشهد ارائه می دهد.

فرودگاه کیش؛ 4422100 ، 4422460. دفتر گذرنامه فرودگاه؛ 422.40. این اطلاعات از  تور کیش  مهم هستند . بخاطر بسپارید

اگر قصد رانندگی از تهران به سمت کیش دارید، از بزرگراه ها استفاد کرده و مراقبت باشید. در مسیر برای افراد غریبه توقف نکنید. در صورت امکان در روشنایی روز حرکت کنید و برای صرف وعده های غذایی یا خرید، استراحت گاه های مناسب با رستوران های با کیفیت در جاده تعبیه شده که می توانید از آن نیز استفاده نمایید. 

اگر مورد مشکوکی در راه دیدید با شمار 110 تماس بگیرید. حتی اگر وسیله نقلیه شما خراب شد از همین شماره استفاده نمایید. تلفن اورژانس و خدمات درمانی 115 می باشد.

اتوبوس های ویژه ای نیز از تهران و سایر شهرهای اصلی به جزیره کیش سفر می کنند. این امن ترین راه سفر و تور کیش  در ایران است.

اتوبوس های خصوصی در ایران ارزان تر از دیگر کشورها در خاورمیانه هستند و کیفیت بالایی دارند. قایق هایی نیز وجود دارند که شما را از شهرستانهای بندری مانند بندر عباس و بوشهر و چابهار به کیش منتقل می کنند. از ژوئن 2009 این روش مسافربری به حالت تعلیق درآمده است.

اگر در تهران هستید می توانید از خدمات  تور کیش آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس استفاده نمایید. کیفیت این آژانس بسیار مناسب بوده و خدمات قابل توجهی ارائه می نماید.

سفرهای داخلی در جزیره کیش

اگر پر انرژی هستید، راه رفتن بهترین گزینه است. با این حال، مانند سایر نقاط ایران، تاکسی های زیادی وجود دارند - اما بدون دستگاه اندازه گیری مسافت و بهتر است قبل از سوار شدن درباره قیمت به توافق برسید و مطمئن شوید راننده تاکسی دقیقا مقصد شما را متوجه شده است. اکثر تاکسی های جزیره تویوتا کمری هستند و دارای سیستم تهویه هوای مناسب می باشند. کرایه ها معمولا بین 2 دلار تا 5 دلار بسته به فاصله متغیر است. (از آنجا که جزیره کوچک است اغلب مجبور به پرداخت مبالغ بالاتر نخواهید بود) بقیه پول دریافتی را به دقت بشمارید چرا که برخی از رانندگان تاکسی در این مورد سوء استفاده هایی انجام می دهند. اگر از تور کیش  استفاده می نمایید از لیدر خود راهنمایی بگیرید.لیدر های زیما سفر بسیار مجرب و به زبان انگلیسی مسلط هستند.

سرویس تاکسی در حریره +98 764 445 1700. خدمات تاکسی پائیز +98 764 445 1670. خدمات تاکسی توسان +98 764 442 2400. خدمات تاکسی دالاهو +98 764 445 1577.

چه اقلامی در تور کیش خریداری کنید

کیش یک منطقه آزاد تجاری است که آن را به محل مناسبی برای خرید و تجارت سودآور تبدیل کرده است. قیمت کالاها در کیش اغلب ارزان تر از سایر مناطق در سرزمین اصلی ایران است. بسیاری از ایرانیان و گردشگران به کیش سفر می کنند و یا از  تور کیش  استفاده می کنند تا کالاهای بدون مالیات خریداری کنند. کالاهایی از قبیل: لباس، محصولات الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، و غیره.

مراکز خرید بزرگ اغلب در بخش شرقی جزیره واقع شده اند. به دلیل گرمای هوا در طول روز، اکثر مغازه ها از ساعت 13.00 تا 17.30 بسته می باشند و در این ساعات بهتر است از جاذبه های گردشگری در  تور کیش  استفاده کنید. برخی دیگر تا اواخر شب باز هستند. مراکز خرید در کیش متناسب با همه سلیقه ها می باشند.

با این حال، آماده دیدن مارک های تقلبی آمریکایی و اروپایی متعدد مانند گوچی، پرادا، دیزل، گپ، ایکیا و استارباکس باشید. میزان اندکی از فروشگاه ها کالاها دارای برند معتبر هستند.

همواره سعی کنید برای خرید نیز از لیدر  تور کیش خود راهنمایی بگیرید و از خرید بدون راهنمایی بپرهیزید.

آژانس مسافرتی زیما سفر پارس مجری تور کیش  ، تور کیش ارزان و البته باکیفیت و تور کیش لحظه آخری

محیا یوسفی بازدید : 45 سه شنبه 26 تیر 1397 نظرات (0)

با مقاله سوم ازجاذبه های گردشگری تایلند و 15 مکان برای  تور تایلند  در خدمت شما عزیزان هستیم. همراه ما باشید و با مناطقی مانند pai, چیانگ مای و ... بیشتر آشنا شوید.

بازدید از روستای Pai در تور تایلند

این یک روستای هیپی در شمال تایلند است و مکانی است که قطعا نمی خواهید آن را از دست دهید. مطمئنا، در طول سالهای گذشته محبوبیت بیشتری کسب کرده است، اما هنوز هم یک مکان عالی برای استراحت در کلبه های ارزان  تور تایلند در کنار رودخانه است. Pai توسط مزارع برنج، جنگل ها و آبشارها احاطه شده است و یک مکان عالی برای دور شدن از هیاهوی شهر است.

پیاده روی در خیابان های پائی و بازدید از بازارهای شبانه، آبشارهای Pombok و Mo Paeng، چشمه های آب گرم، دره عمیق و البته کافه گردی در کافه ها و بارهای آن را از دست ندهید.

چیانگ مای و اقامتگاه های ارزان تور تایلند، پارک طبیعی فیل ها

چیانگ مای یکی دیگر از مکان های محبوب شمالی تایلند برای بازدید است. این مقصد اخیرا به علت دارا بودن اینترنت پرسرعت، امکانات عالی و اقامت مقرون به صرفه و عرصه های کارآفرینی به عنوان یک مکان محبوب برای عشایر دیجیتالی شناخته شده در  تور تایلند است.

با این حال، این مکان هنوز هم یک نقطه عالی برای بازدید مسافران  تور تایلند است. چیانگ مای یک شهر دیواره ای است که کارهای زیادی برای انجام شدن در درون آن وجود دارد و سفرهای روزانه زیادی نیز در آن ترتیب داده می شود.

اگر شما علاقه مند به غذا هستید، در Chiang Mai ناامید نخواهید شد که دارای غذاهای متعدد از نقاط مختلف جهان است و همچنین غذاهای باور نکردنی تایلندی نیز در آن یافت می شود. اگر شما کنجکاو شده اید که چگونه غذاهای خوشمزه تایلندی تهیه می شوند، به یک کلاس آشپزی بپیوندید و یاد بگیرید که چگونه پد تایلندی، رولت های بهاری و سایر غذاها تهیه می شوند.

همچنین مطمئن شوید که بازار شبانه، Wat Chedi،  Luang، مبارزه موی تای و ماساژ تایلندی را در  تور تایلند  از دست ندهید.

برای سفرهای یک روزه در خارج از چیانگ مای، توصیه می کنیم از مرکز صنایع دستی Sang دیدن کنید که چترهای زیبا تولید می کنند و همچنین پارک طبیعی فیل ها که یک مرکز توانبخشی برای فیل های مورد آزار قرار گرفته است. به عنوان یک سفر 4 روزه عالی، شما می توانید یک موتور سیکلت اجاره کرده و از چیانگ مای به حلقه مای هونگ سون بروید، که در May Sariang، Mae Hong Son و Pai برگزار می شود.

Railay (یکی از مکان های مورد علاقه ما برای بازدید در تور تایلند!)

از لحاظ فنی Railay یک جزیره نیست، اما از آنجا که شما فقط می توانید از طریق قایق به آن دسترسی داشته باشید، مانند یک جزیره به نظر می آید! این مقصد فوق العاده  تور تایلند در منطقه Krabi واقع شده است و یک مکان محبوب برای سنگ نوردان، کوهنوردان و شرکت های مسافرتی است که امکان سنگنوردی در  تور تایلند  را فراهم می کند.

سنگ های آهک در خارج از دریا یک صحنه باور نکردنی را به محض ورود شما با قایق را به نمایش می گذارند. سواحل در اینجا بسیار زیبا هستند و زمینه های کوهستانی بسیار دیدنی می باشند.

4 ساحل برای بازدید در Railay وجود دارند. ریلی غربی ساحل اصلی است که شما به آن وارد می شوید و بیشتر رستوران ها و اقامتگاه ها را ارائه می دهد. ریلی شرقی نیز تعداد زیادی از اقامتگاه ها برای مسافران با کوله پشتی را ارائه می دهد، اما ساحل این بخش مناسب برای شنا کردن نیست.

تونسای یک کلبه اقامتی برای کوهنوردان و توریست ها است و برای رسیدن به آن باید یک پیاده روی جنگلی داشته باشید از جزر و مد دریا عبور کرده یا یک قایق کرایه کنید. و در نهایت، ساحل Phrah Nang یک مکان خیره کننده است که غارهایی برای شنا کردن دارد.

در فراسوی سواحل، بازدید از مناظر Railay را از دست ندهید (باید به سختی بر فراز آن صعود کنید اما ارزشش را دارد) و اگر به آن علاقه دارید در حالی که بالای تپه هستید از مرداب آن نیز دیدن کنید. شما همچنین باید از غار الماس (استالاگمیت و استالاکتیت) و غار شاهزاده دیدن کنید. در نهایت، اگر احساس می کنید فعال هستید، می توانید بعد از ظهر به قایقرانی کایاک بروید که با یک منظره عالی از غروب خورشید همراه می شود.

Railay را از دست ندهید، این قطعا یکی از مکان های مورد علاقه ما برای بازدید در  تور تایلند  است.

از تور تایلند  آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس دیدن فرمایید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تور تایلند لحظه آخری و تور تایلند ارزان را از کارشناسان ما بخواهید.  02174634

محیا یوسفی بازدید : 43 دوشنبه 25 تیر 1397 نظرات (0)

20 جاذبه گردشگری در تور گوانجو

با 20 جاذبه گردشگری در تور گوانجو آشنا شوید

گوانجو در جنوب چین، یک کلان شهر بزرگ است که ترکیبی از بافت سنتی و مدرن است و مناظر و جاذبه های متنوعی را برای همه فراهم می کند، بدون توجه به اینکه آیا شما به دنبال یک محل تعطیلات خانوادگی یا تاریخی و یا  تور گوانجو هستید. در اینجا جاذبه های مورد علاقه در شهر پنج رام آورده شده است.

تفریحگاه گردشگری Chimelong  تور گوانجو 

برای گذراندن یک روز کامل و یا حتی یک هفته سرگرم کننده در  تور گوانجو ، تفریحگاه گردشگری Chimelong همه موارد زیر را دارد: پارک تفریحی، سیرک بین المللی، پارک آبی، پارک سافاری و پارک پرندگان. اگر این موارد کافی نیست، شهر همسایه ژوهای دارای یک آکواریوم اقیانوسی بزرگ است. در طول تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی، این مکان بسیار شلوغ خواهد بود پس بهتر است در طول روزهای هفته از آن دیدن کنید.

بازدید  تور گوانجو از این بخش بسیار است و طی مقاله ای به بررسی آن می پردازیم

تور گوانجو

کلیسای قلب مقدس

عملیات ساخت کلیسای قلب مقدس در سال 1888 پس از 25 سال ساخت و ساز به اتمام رسید. این یکی از چند کلیسای معدود در جهان است که کاملا با سنگ گرانیت ساخته شده است. تجمع توده ها در صبح و در آخر هفته ها توسط مردم ماندارین، کانتونی، کره ای و انگلیسی برگزار می شود. در مواقع دیگر، این یک مقصد محبوب برای افرادی است که به معماری زیبا علاقه دارند.

باز دید ازمیدان Huacheng در  تور گوانجو 

برای مشاهده یک منظره مدرن در تور گوانجو، یک نقطه قابل مشاهده در شهر، میدان Huacheng است. چندین جاذبه مهم در پیرامون این میدان واقع شده اند، موزه گوانگدونگ، کتابخانه جدید، مرکز مالی بین المللی و برج کانتون در طرف دیگر قرار گرفته اند. برای یک مشاهده یک منظره فوق العاده شبانه، بهتر است پس از غروب آفتاب به مشاهده مناظر آن بپردازید تا نورهای رنگارنگ را تحسین کنید.

برج کانتون

نقطه برجسته در تور گوانجو، برج کانتون به ارتفاع 600 متر می باشد و یک منظره رنگارنگ در بعد از ظهرها ارائه می دهد. به طور خلاصه این برج بلندترین بنا در جهان بود که دارای قهوه خانه ها، رستوران ها بود.

Redtory

Redtory در گذشته یک کارخانه صنعتی بود و در حال حاضر به عنوان منطقه ای از گالری های هنری، استودیوهای هنری، فضاهای هنری، سازمان ها، دفاتر اداری شلوغ، فروشگاه های مد و کافی شاپ ها شناخته می شود. بازدیدکنندگان  تور گوانجو   در اینجا از نمایشگاه های هنری دیدن می کنند، اما همچنین یک محیط خلاق و الهام بخش برای عکسبرداری نیز می باشد.

باغ Baomo در گوانجو

باغ Baomo واقع در Panyu در فاصله یک ساعتی از مرکز شهر گوانجو، نمونه خوبی از معماری چینی جنوبی و هنر باغبانی است. باغ Baomo در ابتدا در پایان سلسله چینگ ساخته شد، اما متاسفانه در دهه 1950 نابود شد. چند سال بعد، بازسازی آن آغاز شد و باغ اکنون به شکوه سابقش بازگشته است و موجب جذب توریستا های بسیاری شده است.

جزیره شامیان

جزیره شامان از سرزمین اصلی توسط یک کانال کوچک جدا شده است، جزیره شامیان یک بندر مهم برای تجارت خارجی از سلسله سونگ تا جینگ بود. به خاطر تاریخچه خود، این جزیره به شکل یک شهر کوچک اروپایی در وسط چین است که مکانی مناسب برای یک پیاده روی به مدت یک یا دو ساعت می باشد که یکی از جاذبه های  تور گوانجو  است.

موزه گوانگدونگ درتور گوانجو

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ و فرهنگ گوانجو، گردشگران  تور گوانجو  می توانند از موزه جدید گوانگدونگ را که در کنار میدان Huacheng ساخته شده است، دیدن کنند. نمایشگاه های اصلی در مورد تاریخ و فرهنگ گوانگدونگ و منابع طبیعی گوانگدونگ می باشند. علاوه بر اینها، این موزه میزبان انواع نمایشگاه های موقت است.

باغ یویین

باغ یویین در گذشته یک باغ خصوصی تحقیقاتی بود که در سال 1864 ساخته شده بود. بعدها به دلیل چشم انداز زیبای آن، به یک جاذبه توریستی محبوب تبدیل شد. سالنه ا، پل ها، استخرها، تپه های سنگی و گلهایی که در مناظر رویایی ایجاد شده اند، آن را به مکانی مناسب برای یک قدم زدن در اوقات فراغت تبدیل می کنند.

به صفحه تور گوانجو بیایید و از تور گوانجو آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس دیدن فرمایید.

آفر ها و تخفیف ها را از کارشناسان مجرب ما با تماس با 02174634 جویا شوید.

محیا یوسفی بازدید : 38 دوشنبه 25 تیر 1397 نظرات (0)

30 جاذبه گردشگری برتر در چین - قسمت پنجم

معرفی 30 جاذبه گردشگری برتر در چین در قسمت پنجم

در آخرین سری از مقاله 30 جاذبه گردشگری برتر  تور چین به سراغ محل اقامت ارتش سرخ، اسکله ویکتوریا، شهر ممنوعه، کاخ پوتالا و دیوار بزرگ چین می رویم. جاذبه های گردشگری فوق العاده ای که هر ساله توریست ها را از سراسر جهان جذب می کند.

ارتش سرخ (محل اقامت)

این ارتش قدرتمند دارای جنگج  تور چین ویانی سوار بر اسب های قرمز مایل به قهوه ای است، که در سه محل یافت می شود. این یکی از مشهورترین یافته های باستان شناسی در جهان است. این مکان محبوب ترین جاذبه توریستی در شهر شیان و یکی از پرطرفدارترین ها در  است. 8000 جنگجوی واقعی و 130 یا بیشتر ارابه بیش از دو هزاره در برابر امپراتوری جمهوری چین ساکت ایستاده اند. اگر چه سلاح های آنها به سرقت رفته و رنگ آنها تا حد زیادی از بین رفته است، اینکه هیچ دو سربازی چهره مشابه ندارند به وضوح بیانگر میزان نیروی کار و مهارت های به کار رفته در ساخت آنها می باشد.

اسکله ویکتوریا (محل اقامت)

اسکله ویکتوریا یکی از عمیق ترین بنادر کانتینری در جهان است. این بندر چشم انداز بی نظیری از آسمان خراش های هنگ کنگ را در یک طرف و خط ساحلی سیمشاتسوی را در سوی دیگر ارائه می دهد. این بندر همچنین یکی از پر جنب و جوش ترین بنادر با حدود صدها کشتی در حال تردد، قایق های تندرو در حال حرکت به بالا و پایین ساحل است. هر شب، با آسمان خراش ها در هر دو طرف بندر ویکتوریا به شکلی برنامه ریزی شده نورپردازی و روشن می شوند که به عنوان یک فستیوال دائمی از نور و صدا در جهان در  تور چین  شناخته می شود. یکی از بهترین راه ها برای بازدید از این بندر، سفر با Star Ferry است.

شهر ممنوعه (محل اقامت)

ساخته شده در اوایل قرن 15، شهر ممنوعه به عنوان خانه امپراطوران در سلسله های مینگ و چینگ تا پویی، آخرین امپراتور چین که در سال 1912 به کار خود پایان داد، استفاده شده است. یک مجتمع، احاطه شده توسط خندق، که بزرگترین مقر امپراطوری در جهان است. افسانه ها بر این باورند که 980 ساختمان آن شامل 9،999 اتاق می باشند، اگرچه تعداد واقعی آن حدودا هزار اتاق کمتر است. این شهر بدون شک محبوب ترین جاذبه  تور چین  در پکن است و افرادی زیادی نیز این حقیقت را تائید می کنند.

کاخ Potala (محل اقامت)

مشابه کاخ زمستانی دالایی لاما در قرن هفتم، کاخ Potala در لهاسا نماد بوداییسم در تبت و نقش مرکزی آن در اداره سنتی شهر است. با بیش از 1000 اتاق، کاخ پوتالا دارای اقامتگاه هایی برای زندگی دالایی لاما در زمان حیات وی می باشد و همچنین مقبره های طلایی عجیب و غریبی که در زمان مرگ او بنا شده اند. این مکان محل اقامت دالایی لاما تا قرن 14 بود که به هند فرار کرد. این اتفاق پس از حمله و تصرف چین در سال 1959 اتفاق افتاد. این کاخ خانه همچنین مقدار زیادی از آثار فرهنگی کمیاب از جمله متون مقدس طلا دست نوشته بودایی و هدیه از امپراطوران چین را در خود جای داده است. این کاخ دارای 14 طبقه است و به هنگام بازدید باید از تعداد زیادی از پله ها بالا و پایین بروید، بنابراین مطمئن شوید که از قبل تمرین کافی برای انجام این کار را دارید.

دیوار بزرگ چین

دیوار بزرگ چین یکی از بزرگترین شاهکارهای مهندسی انسان و طولانی ترین موزه در فضای باز است. این دیوار از استان گانسو در غرب تا شانگهایگوان در دریای بوهای در شرق امتداد می یابد. این بنا بین قرن 5 تا قرن 16 ساخته، بازسازی و نگهداری شده است که به منظور حفاظت از مرزهای شمالی امپراطوری چین از حملات قبایل کوچ نشین شمالی بوده است. اکثر مردم از بخش هایی از این دیوار در پکن دیدن می کنند که به راحتی قابل دسترس بوده و بر فراز کوه ها می باشد. این دیوار، جاذبه توریستی شماره 1 در  تور چین  است.

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس، ارائه کننده تور چین ، تور چین ارزان ، تور چین لحظه آخری

از صفحه تور چین  زیما سفر پارس دیدن کنید و از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

محیا یوسفی بازدید : 42 دوشنبه 25 تیر 1397 نظرات (0)

سرزمین موج های آبی در تور مشهد

معرفی جاذبه های تور مشهد

سرزمین موج های خروشان ، مشهد، ایران

سرزمین موج های آبی یکی از بهترین پارک های آبی در ایران (در کنار تم پارک آبی اوشن در کیش و غیره) است. این پارک سرپوشیده، دو قسمت مجزا برای آقایان و بانوان دارد و شامل سرسره های آبی، رودخانه آرام، یک استخر موج و قسمتی هم برای کودکان است.

پارک آبی که در مساحت ۸۰۰۰ متر مربعی، درمنطقه شاندیز مشهد و به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری برا ی مسافران و گردشگران  تور مشهد محسوب میشود.

این مجموعه عظیم قدیمی ترین پارک آبی در مشهد است و معماری و طراحی شگفت انگیزی دارد. در این پارک می توانید لذت هیجان را تجربه کنید.

پارک آبی سرزمین موج های آبی که توسط مجموعه پُلین (Polin) ساخته شده و بزرگترین پارک آبی در ایران است و سرگرمی جدیدی برای مردم به ارمغان آورده است.

امکانات سرزمین موج های آبی مشهد

شامل ۱۳ سرسره آبی ، زمین بازی کودکان، استخر کوچک، استخر کودکان، استخر شنا، حمام ترکی، سونای خشک و بخار و استخر موج است که رودخانه ای آرام دور آن می چرخد.

همچنین این مجموعه دارای سالن ورزشی ایروبیک برای بانوان و فیش اسپا ، زیپ لاین و بازی هیجان انگیز پینت بال می باشد.

در ابتدا به چند قانون اشاره می کنیم که رعایت آن ها بسیار مهم است.

  • مجاز به آوردن خوراکی به داخل مجموعه نیستید.
  • امکان استفاده از موبایل و دوربین در مجموعه ندارید، به خصوص در قسمت بانوان.
  • با دوستان خود شوخی و یا بازی های خشن انجام ندهید.
  • در مورد لباس شنا قوانینی وجود دارد که آنها در این زمینه شما را راهنمایی می کند.

امکانات زیادی از جمله آبگرم، سونا، دوش، رستوران و کافی شاپ نیز در مجموعه وجود دارد. بهتر است با دوستان تان به این پارک بروید، چون قطعا بیشتر خوش می گذرد.

قسمت بانوان و آقایان از یکدیگر مجزاست. همچنین امکان ورود کودکان خردسال به مجموعه وجود ندارد. حوله و لباس اضافی هم با خود ببرید.

در سقوط آزاد از داخل یک تونل رد می شوید و در آخر به داخل یک استخر می افتید.

فعالیت های دیگری نیز مانند سوراخ فضایی وجود دارد که هر کدام واقعا منحصر به فردی هستند و حتما باید بر ترس خود غلبه و تک تک آنها را امتحان کنید. بنابراین از چیزی نترسید و مطمئن باشید هیچ کس به شما توجه نمی کند، بنابراین اهمیتی ندهید که چاق هستید یا لاغر، خودتان را از این قید و بندها رها کنید و خوش بگذرانید زیرا ارزشش را دارد.

امکانات پارک آبی برای بانوان در تور مشهد

خدمات برای بانوان در مجموعه موج های خروشان همزمان با آقایان ارائه داده می شود که موجب شده بهتر از این تفریح در  تور مشهد  به صورت خانوادگی لذت برد.

در این مجموعه برای بانوان 25 سرسره و گنجایش 7000 نفر برای تمامی گروه های سنی وجود دارد. این خدمات و امکانات شامل موارد زیر می باشد که میتوانید درتمام روزه های هفته از این امکانات استفاده کنید.

  • استخر
  • سونای خشک و بخار
  • جکوزی
  • سالن ورزشی ایروبیک
  • دریاچه متلاطم
  • رودخانه موج
  • پارک کودک
  • زیپ لاین
  • سالن ماساژ و سالن فیش اسپا
  • رستوران و کافی شاپ

امکانات پارک آبی برای آقایان در تور مشهد

پارک آبی برای آقایان در سرزمین موج های خروشان 30 سرسره مهیج و متنوع وجود دارد. گنجایش قسمت مردانه 11000 نفر و می باشد.

این خدمات شامل موارد زیر می شود:

  • استخر
  • سونای خشک و بخار
  • جکوزی
  • سالن ورزشی ایروبیک
  • دریاچه متلاطم
  • رودخانه موج
  • پارک کودک
  • زیپ لاین
  • سالن ماساژ و سالن فیش اسپا
  • رستوران و کافی شاپ

همچنین شما میتوانید از ارتفاع 23 متری سقوط آزاد را تجربه کنید. اگر بیماری قلبی ندارید و عاشق آدرنالین هستید، حتما سقوط آزاد را تجربه کنید.

سایر امکانات سرزمین موج های خروشان مشهد

این مجموعه تفریحی و رفاهی برای مسافران و گردشگران تور مشهد امکانات متنوعی دیگری را ارایه میدهد که شامل کارواش، مرکز خرید، پارکینگ، رستوران و کافی شاپ میباشد.

سرزمین موج های خروشان دارای دو رستوران و دو کافی شاپ به صورت مجزا در پارک آبی بانوان وآقایان میباشد.

پارکینگ این مجموعه با کنجایش 2000 خودرو آماده ارایه خدمات به میهمانان میباشد. کارواش این مجموعه با بهترین خدمات رو شویی، توشویی، زیر شویی و پولیش برای رفاه مراجعین تاسیس شده است.

همچنین شما میتوانید از مرکز خرید سرزمین موجهای خروشان  تور مشهد  دیدن کنید.

پارک آبی کودکان در سرزمین موجهای خروشان، با سرسره هایی مخصوص برای کودکان و بازی های سرگرم کننده در دو پارک آبی بانوان وآقایان ، این امکان را که کودکان و والدینشان بتوانند از این مجموعه تفریحی لذت ببرند، میسر ساخته است.

سالن مدرن پینت بال در این مجموعه یکی از فضاهای بسیار هیجان انگیز برای علاقمندان به این بازی مفرح می باشد.

بزرگترین سالن فیش اسپا در خاورمیانه در سرزمین موجهای خروشان با هدف ازبین بردن سلول های مرده پا و کاهش استرس و رفع خستگی برای بانوان و آقایان میزبان میهمانان میباشد.

سالن مدرن و شیک ایروبیک این مجموعه لحظات با نشاط و شادی را برای بانوان به همراه دارد.

بلندترین و طولانی ترین زیپ لاین سر پوشیده جهان در مجموعه سرزمین موجهای خروشان مشهد برای بانوان و آقایان آماده ارایه خدمات است .

امیدواریم این اطلاعات از پارک آبی موج های خروشان مشهد مناسب شما بوده باشد.

از  تور مشهد  لذت ببرید و از تمام امکانات تفریحی آن استفاده کنید. آژانس مسافرتی زیما سفر پارس مجری تور مشهد ارزان و تور مشهد لحظه آخری با قیمت و کیفیت مناسب در خدمت شما می باشد.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 888
  • بازدید سال : 11,352
  • بازدید کلی : 30,806