loading...
زیما سفر پارس، ارائه خدمات تور گرجستان، تور مشهد، تور کیش
محیا یوسفی بازدید : 43 دوشنبه 25 تیر 1397 نظرات (0)

آشنایی با جزیره کیش - قسمت اول

آشنایی با جزیره کیش - قسمت اول

کیش، نگین زیبای خلیج فارس، ازدیرباز مقصد بسیاری از تور های داخلی و خارجی بوده است.  تور کیش  از جای جای ایرانمان برقرار بوده و در فصول مختلف مسافران و ایران گردان از آن استفاده کرده اند. در مقاله های پیشین به بیشتر امور مختلف از جمله جاذبه های گردشگری کیش، هتل های کیش و ... صحبت کردیم.

در این مقاله اطلاعات عمومی و کاربردی در اختیار شما قرار می گیرد تا در زمانی که از  تور کیش استفاده کردید، کارآمد باشند و نهایت لذت را از تور کیش ببرید.

همراه زیما سفر پارس باشید و این مقاله را مطالعه کنید.

نمای کلی کیش

جزیره کیش، که اغلب مروارید خلیج فارس نیز نامیده می شود، دارای مساحتی حدود 90 کیلومتر مربع است. این جزیره یک تفریحگاه زیبا و یک جزیره مرجانی در خاورمیانه و خلیج فارس است. جزیره کیش قوانینی ملایم تر نسبت به سایر نقاط ایران دارد. کیش، مانند سایر مردم ایران، اهالی کیش به طور کلی دوستانه و مهمان نواز هستند.

اطلاعات عمومی جزیره

کیش یک جزیره تفریحی به مساحت 91.5 کیلومتر مربع در خلیج فارس است که بخشی از استان هرمزگان می باشد. به عنوان یک منطقه آزاد تجاری و دارا بودن مراکز خرید متعدد، جاذبه های توریستی و هتل های لوکس به بهشت خریداران تبدیل شده است. این جزیره جمعیتی در حدود 20،000 نفر را دارا می باشد و حدود 1 میلیون نفر سالانه از این جزیره دیدن می کنند. در سال 2010 طبق اعلام نیویورک تایمز، جزیره کیش در میان 10 جزیره زیبای جهان پس از دبی، امارات متحده عربی و شرم الشیخ قرار گرفته است.

اتباع خارجی که مایل به وارد شدن به منطقه آزاد جزیره کیش از بندرهای قانونی هستند، نیازی به به ویزا ندارند. افسرهای پلیس در بندر کیش یا فرودگاه، ویزاهای 14 روزه را درون پاسپورت افراد ثبت می کنند.

اماکنی که در تور کیش باید ببینید

پارک دلفین و پارک کروکودیل کیش

پارک دلفین یک مقیاس کوچک از اقیانوس است و دلفین و دیگر پستاندارهای دریایی را به نمایش می گذارد. 

پارک درخت سبزکیش

این پارک دارای قدیمی ترین درختان در جزیره است. ورود برای عموم رایگان است .. اسرار باغ وحش جهان؛ یک باغ وحش کوچک با حیوانات عجیب و غریب. هزینه ورودی 5 دلار آمریکا است. کشتی یونانی؛ کشتی تاریخی و معروف قدیمی در یکی از سواحل جزیره کیش همچنان استوار است. این لاشه کشتی در سال های اخیر به جاذبه اصلی این جزیره تبدیل شده است. هزینه ورود رایگان است این یک منطقه با منظره زیبا است و شما می توانید غذای خود را برای برگزاری یک پیک نیک به این منطقه بیاورید.

مجسمه پرنده غول پیکر

شما می توانید در داخل آن بالا بروید. شهر زیرزمینی کاریز؛ با قدمتی بیش از 2500 سال به یک شهر زیرزمینی با 16 متر ارتفاع در زیر زمین تبدیل شده است که مساحتی بیش از 10،000 مایل مربع دارد که مبدا  تور کیش  بسیاری از مسافران است.

شهر باستانی حریره

این خرابه ها توده هایی از ساختمان های سنگی در مناطقی با 1 تا 3 کیلومتر طول را نشان می دهند. این سازه ها بر روی ماسه سنگ ساخته شده اند که گچ کاری هایی بر روی دیوارهای خود دارا می باشند. قدمت شهر حریره حدود 800 سال برآورد شده است که نشان دهنده رشد اقتصادی جزیره کیش در گذشته است. همچنین تصور می شود که این جزیره توسط یک زلزله قدرتمند نابود شده است.

پارک ساحلی مرجون

ورود برای همه رایگان است و در این پارک می توانید گشت و گذار داشته باشید و از زیبایی های کیش با شن های سفید آن لذت ببرید.

کارهایی که باید در تور کیش انجام دهید

غواصی زیر آب در سواحل جزیره کیش بهترین نوع در جهان است و مسافران  تور کیش  از آن استفاده می کنند.

همچنین شیرجه، دید خوبی از زندگی زیر آب به گردشگران می دهد.

طیف وسیعی از ورزش های آبی دیگر نیز در دسترس توریست های تور کیش هستند:

جت اسکی، قایقرانی، ماهیگیری، موج سواری، پیاده روی صخره ای، مشاهده مرجان ها، اسکی روی آب برخی دیگر از راه های لذت بردن از اقامت شما در این جزیره می باشند.

خط ساحلی کیش یکی از کم خطرترین سواحل در جهان است. جزیره کیش دارای سواحل شنی زیبا و شگفت انگیز برای پیاده روی است.

ساحل بانوان در این جزیره تنها برای ورود زنان آزاد است. زنان به بیشتر بخش های ساحل یا مناطق مخصوص غواصی در زیر آب دسترسی ندارند.

در گذشته سواحل مختلط بین المللی برای استفاده توریست های خارجی وجود داشت ولی اخیرا با دستور دولت بسته شده است.

برخلاف اطلاعات دیگر، هیچ رستورانی درون لاشه کشتی یونانی وجود ندارد. با این حال، این جزیره زیبا است و می توانید غذای خود را به ساحل بیاورید و در زیر سایه بر روی نیمکت هایی آن را میل کنید.

به پایان مقاله اول آشنایی با جزیره کیش می رسیم. در بخش های بعدی به مطالب بیشتری می پردازیم.

از  تور کیش  ، تور کیش ارزان و تور کیش لحظه آخری زیما سفر پارس دیدن فرمایید.

محیا یوسفی بازدید : 41 دوشنبه 25 تیر 1397 نظرات (0)

10 دلیل برای تور آنتالیا

10 دلیل برای تور آنتالیا و گردشگری در آنتالیا

آنتالیا یکی از منحصر به فرد ترین مناطق تابستانی در جهان است. از عظمت بلندی کوه های تاروس تا سواحل مستقل که تا مناطق باستان امپراتوری سابق گسترش می یابند بعلاوه جاذبه های گردشگری فراوان دیگری که موجب می شوند گردشگران با  تور آنتالیا  و یا به صورت شخصی پای دراین شهر بگذارند، در اینجا 10 دلیل برای بازدید از آنتالیا آورده شده است که شما را با این شهر زیبای ترکیه بیشتر آشنا کند. پس همراه زیما سفر پارس به  تور آنتالیا می رویم تا بیشتر با این شهر زیبا و تفریحی آشنا شویم.

پیاده روی بزرگ تور آنتالیا

این مسیر پیاده روی مشخص شده 540 کیلومتر (335.5 مایل) از Fethiye تا آنتالیا است و حدود 29 روز پیاده روی در آن طول می کشد. افراد پیاده نه تنها می توانند از مناظر دیدنی در کنار ساحل لذت ببردند، بلکه همچنین از 25 مکان تاریخی که متعلق به امپراتوری Lycian است عبور می کنند. این مسیر یک راه قدیمی بوده که بیشتر آن مسیر ساحلی و جنگلی است که از حاشیه کوهستان عبور می کند. در فصل های خوش آب و هوا توریست های ورزشکار بسیاری از این مسیر عبور می کنند. اماکن تاریخی محصور کننده ای از امپراطوری های باستان در این مسیر به چشم می خورد که تاریخ را برای شما روشن می کند.

خرابه های باستانی در کنار ساحل

Çıralı، یکی از زیباترین و توریستی ترین سواحل  تور آنتالیا  ، توسط کوه های سبز محصور شده است و یک چشم انداز وسیع از آب های نیلگون را ارائه می دهد. این دقیقا همان جایی است که شهر باستانی Lycian با نام Olympos واقع شده است؛ پس از یک روز استراحت در کنار ساحل، کمی درون این خرابه ها قدم بزنید.

هتل های شگفت انگیز آنتالیا

جدای از استراحتگاه های عالی که بهترین چشم اندازها از سواحل آنتالیا را ارائه می دهند، اقامتگاه های کوچکتر به شکل بوتیک نیز وجود دارند که قیمت های بسیار پایینی را ارائه می دهند که به طور کامل در طبیعت، از خانه های سنگی در کوه گرفته تا هتل های کنار ساحل، واقع شده اند و به معنای واقعی کلمه گزینه های اقامتی هیچ کسی را در آنتالیا ناامید نمی کند.

این اقامت گاه ها دارای امنیت مناسب است و آرامش قابل توجهی در ساحل، کوهستان و در شهر تقدیم شما می کند و  تور آنتالیا ی خاطره انگیزی برای شما رقم می زند.

مصنوعات تاریخی و موزه آنتالیا

موزه آنتالیا، یکی از بزرگترین موزه های ترکیه، دارای یک مجموعه قابل توجه از 13 سالن نمایشگاهی و یک گالری در فضای باز را دارا می باشد. در این مجموعه می توانید انواع مختلف از یافته های باستانی از دوران پالئولیتیک و مجسمه هایی از دوران رومی پیدا کنید. توریست های بسیاری که علاقه به تاریخ دارند، برای این موزه از  تور آنتالیا  استفاده می کنند.

سواحل زیبا و پلاژ های تور آنتالیا

از آبهای فیروزه ای پاتارا تا ماسه های سفید کنیالتی، سواحل آنتالیا بسته به ترجیحات شما، می توانند از یک مکان شلوغ تا مناطق منزوی و جدا افتاده گسترده شوند. با توجه به تمایلات خود می توانید در یکی از هتل های لوکس آنتالیا یا در یک هتل بوتیک کوچک با یک ساحل کوچک اختصاصی اقامت کنید و هر وقت خواستید به ساحل بروید.

شگفتی های طبیعی و طبیعت خیره کننده آنتالیا

این گروه از آبشارها به درستی یک مکان مناسب برای بازدید کنندگان می باشد. آبشار بالایی در یک پارک در شمال شرق آنتالیا قرار دارد و توسط گیاهان و جانوران زیبا احاطه شده است، در حالی که بخش پایینی مستقیما به دریای مدیترانه متصل می شود و مکان مناسبی برای تجربه یک  تور آنتالیا  تفریحی با قایق است.

هنگامی که به چشم اندازهای آنتالیا نگاه می کنید، کوه های تاروس همیشه یک منظره عجیب و غریب می سازند. کوه در امتداد مدیترانه و آناتولی مرکزی بخش ها مختلف منطقه را از یکدیگر جدا کرده و پیرامون شهر را احاطه می کند.

غذای شگفت انگیز

آنتالیا نیز مانند سایر بخش های ترکیه غذاهای سنتی خاص خود را دارد و موادغذایی خام تازه زیادی را در بازار می توانید بیابید. حتما یک صبحانه کامل پخته شده با ماهی کبابی و مزه (ترجیحا با چشم انداز دریا) را امتحان کنید.

این غذا ها بسیار شبیه غذاهای ایرانی است و قطعا توجه شما را به خود جلب می نماید.

خرابه های باستانی

آنتالیا دارای سایت های تاریخی زیادی می باشد که از دروازه هادریان در مرکز شهر تا ویرانه های امپراتوری Lycian در سراسر استان را شامل می شود. از مقبره های سنگی Lycian در Myra، ویرانه های باستانی در Arykanda و پایتخت سابق امپراطوری Lycian  در Xanthos دیدن کنید و از  تور آنتالیا  خود لذت ببرید.

همجواری آنتالیا ی قدیم و آنتالیا ی جدید

شهر قدیمی آنتالیا یک ترکیب زیبا از سازه های باستانی و خانه های بازسازی شده عثمانی است که یک منظره عالی از مسیر پیاده روی را از بالای یک ارتفاع ارائه می دهد. از دروازه هادریان وارد شوید، در خیابان های باریک پرسه بزنید و عکسبرداری کنید و در نهایت در زیر یکی از سایه بان های کافه های موجود در منطقه استراحت کرده و از قهوه خود لذت ببرید.

ممنون از همراهی همیشگی شما 

همراه ما  تور آنتالیا را تجربه کنید و از زیبایی های ان لذت ببرید و خاطره ای خوش برای خود و خانواده خود بجا بگذارید.

محیا یوسفی بازدید : 33 دوشنبه 25 تیر 1397 نظرات (0)

10 دلیل برای تور مالزی

10 دلیل برای اینکه شما باید از تور مالزی استفاده کنید

کشور مالزی، واقع در جنوب شرقی آسیا، یک مخلوط باور نکردنی از فرهنگ های مختلف است. با دارا بودن مرز مشترک با تایلند و دریای جنوبی چین تا برونئی و اندونزی، مالزی دارای یک موقعیت بسیار جذاب است که به هنگام  تور مالزی  از جنوب شرقی آسیا نباید آن را ازدست بدهید. چیزی که مالزی را شگفت انگیز کرده است، تنوع بالای آن است. در این کشور، شما می توانید شهرهای پر رونق و مدرن را کشف کنید، معماری استعماری را دیده و در یکی از زیباترین سواحل جهان استراحت کنید و در جنگل های سرسبز پیاده روی کنید. در اینجا تنها چند مورد از دلایل اصلی برای بازدید از  تور مالزی  در سفر بعدی شما آورده شده است.

معماری مدرن مالزی

شهر کوالالامپور محل فوق العاده ای برای تحسین زیباترین آسمان خراش ها در مالزی است که برخی از آنها نیز از جمله نمادهای منحصربفرد آسیا به شمار می روند. در صورت امکان، زمانی را برای بازدید از برج های دوقلو پتروناس در منطقه ای به عنوان مثل مثلث طلایی شناخته می شود در نظر بگیرید. این برج ا زمانی بلندترین ساختمان جهان بوده و توسط یک پل در هوا به یکدیگر متصل می شوند، این برج تنها چند متر با برج KL و عرشه آن فاصله دارد.

تور مالزی

روستاهای چینی

مالزی تحت تأثیر و استعمار کشورهای مختلفی در جهان قرار گرفته است. نزدیکی به چین بدین معنی است که مالزی یک میراث  عالی از فرهنگ چین را دارا می باشد. شما تنها با مشاهده یکی از روستاهای چینی در مالزی، بزرگترین آن جورج تاون نام دارد، این تاثیرات را مشاهده کنید. در این شهر چینی می توانید معبد قدیمی کوان یین تنگ 200 ساله را بیابید و از غذاهای خیابان های محلی لذت ببرید. غذا خوردن در رستوران های محلی و یا وافل تخم مرغ گرم را از دست ندهید.

مزارع چای در تور مالزی

صنعت چای در منطقه مرتفع کامرون همواره بخشی از توسعه و تجارت بوده است. در نزدیکی بالاترین نقطه کشور، دما به اندازه پایین می باشد که بتوانید به کشت چای بپردازید. در کوهستان کامرون، شما می توانید از یک تور لیدر  تور مالزی  برای بازدید از بزرگترین شرکت چای کشور استفاده کنید، در این کشتزارها پیاده روی کرده و به نوشیدن چای محلی در برخی از مزارع کوچک در مجاورت آنها بپردازید.

پیاده روی

پیاده روی ممکن است اولین چیزی نباشد که هنگام فکر کردن در مورد مالزی به ذهن شما می آید، اما این کشور دارای مسیرهای پیاده روی فوق العاده ای می باشد. اما هیچ یک از آنها قابل مقایسه با کوه Kinabalu نیست. در ایالت صباح، مسیر پیاده روی کوه Kinabalu دارای یک مسیر پیاده روی به طول چندین مایل است که از شش منطقه با پوشش گیاهی در ارتفاعات مختلف عبور می کند. برای صعود به قله، باید دو روز کامل پیاده روی کرده و بین آنها در یک کمپ شب خود را بگذرانید.

بازدید از معماری استعماری در تور مالزی

با تاریخچه استعماری طولانی مالزی، این کشور از آرایه ای از معماری های استعماری برخوردار است. اگر شما علاقه مند به بررسی گذشته این کشور هستید، مکانی بهتر از ملاکا نخواهید یافت. این شهر توسط بریتانیایی ها، هلندی ها و پرتغالی ها حکمرانی شده است و معماری آن این را نشان می دهد. خرابه های قلعه پرتغالی ها از قرن شانزدهم، قدیمی ترین کلیسای پروتستان در مالزی و تالار شهرداری Stadthuys را خواهید یافت که هنوز هم به عنوان بزرگترین ساختمان استعماری هلند در منطقه شناخته می شود.

غواصی در تور مالزی

یکی از محبوب ترین دلایل سفر و  تور مالزی  فرصتی است که برای غواصی خواهید داشت. دقیقا در ورودی بورنئو مالزی، منطقه Sipidan قرار دارد که به عنوان یکی از بهترین سایت های شیرجه و غواصی جهان شناخته می شود. غواصی در آب های محافظت شده Sipidan تنها محدود به چند نفر در روز است و به شما دیدن لاک پشت ها، باراکوداها، نهنگ ها و طوطی ماهی را می دهد. اگر نمی توانید به Sipidan بروید، جزایری مانند ردانگ، تیومان نیز فوق العاده هستند، هر چند که فصل شیرجه و غواصی در آنها محدود است.

فرهنگ های مختلف

شاید شگفت انگیزترین جنبه مالزی فرهنگ های مختلف آن باشد. علاوه بر تأثیرات استعماری، ترکیبی از فرهنگ های آسیایی در این کشور وجود دارد. مالایی ها حدود نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند، چینی تقریبا یک چهارم و یک جامعه قوی هندی نیز در این کشور وجود دارد. علاوه بر این مردم اورنگ اصلی، گروهی از نخبگان بومی مالزی، هنوز 12 درصد از جمعیت را تشکیل می دهند. این گروه ها در مالزی به طور هماهنگ زندگی می کنند و به کشور فرهنگ و میراث پر جنب و جوش خود را انتقال می دهند.

حیات وحش متنوع تور مالزی

بخش عمده ای از مالزی توسعه نیافته است، که به حیات وحش اجازه می دهد آزادانه در آن زندگی کنند. پارک ملی تامان نگارا یکی از نقاط فوق العاده برای تحسین حیات وحش در زیستگاه طبیعی است که مسافران  تور مالزی  را جذب می کند. در میان آبشارها و پیاده روها، می توانید گراز وحشی، گوزن، میمون و پرندگان بی شمار و حشرات را مشاهده کنید. در Borneo، شما می توانید حیوانات بزرگتری را مشاهده کنید و با استفاده از تورهای راهنما به حیواناتی از قبیل فیل، ببر، رینو و اورانگوتان نزدیک شوید.

سواحل و جزایر تور مالزی

مالزی یک کشور گرمسیری با آب و هوای گرم و چندین مایل خط ساحلی است، بنابراین از دیدن تعداد بیشماری از سواحل شگفت زده نخواهید شد. در حالی که سواحلی عالی در سرزمین اصلی وجود دارند، جزایر مالزی محبوب ترین گزینه برای دوستداران سواحل و مسافران  تور مالزی است. Langkawi منطقه مناسبی برای استراحت در ساحل، خرید و ناهار خوری هستند. اگر به دنبال یک نقطه منزوی و آرام با تعداد توریست محدود در  تور مالزی  هستید،  Redang یک جزیره مستقل و بکر است که گردشگران کمتری از آن دیدن می کنند و همچنین به عنوان پناهگاه لاک پشت شناخته می شوند.

غارها در مالزی

در Sarawak، در جزیره Borneo، پارک ملی Gunung Mulu واقع شده است. این پارک دارای قدمتی بیش از 3000 سال می باشد و بیشتر به خاطر غارهای باور نکردنی خود شناخته می شود. با کمک راهنمای تور مالزی  ،شما می توانید از غار لاک پشت، به اصطلاح Garden of Eden یا غارهای بادی، که همه آنها در پارک هستند، دیدن کنید. برخی از غارها نیاز به یک چراغ قوه و رپل دارند، اما برخی دیگر دارای مسیر پیاده روی ساده در محیط های باور نکردنی هستند. اگر شما در نزدیکی کوالالامپور اقامت دارید، می توانید طی یک سفر یک روزه از غارهای باتو، که از سنگ آهک ساخته شده اند و برخی از چالش برانگیز ترین مسیرها و منظره های فوق العاده را دارا می باشند، دیدن کنید.

همراه ما باشید در  تور مالزی با کارشناسان مجرب زیما سفر پارس.

محیا یوسفی بازدید : 43 یکشنبه 17 تیر 1397 نظرات (0)

جشنواره ها در تور گرجستان

آشنایی با جشنواره های تور گرجستان

جشنواره های ملی بهترین فرصت برای ورود به فرهنگ ملی هر کشور، شناختن مردم محلی، کشف حقایق جالب، خوردن غذاهای خوشمزه محلی و در کل لذت بردن هستند. گرجستان هم از این موضوع مستثنی نیست و اینجاست که تور گرجستان خود نمایی می کند. هر ساله جشنواره های متنوع و شاد زیادی در تعطیلات ملی و رویدادهای دیگر در این کشور برگزار می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با پرطرفدارترین جشنواره های گرجستان آشنا کنیم تا اگر زمان بازدید شما از گرجستان با زمان برگزاری یکی از این جشنواره ها یکی شد، فرصت را از دست ندهید.

جشنواره Tbilisoba تور گرجستان

تولد فقط یک بار در سال اتفاق می افتد، بنابراین باید به شکلی شاد، سرگرم کننده و به یاد ماندنی جشن گرفته شود. و اگر این تولد، تولد شهر مورد علاقه تان باشد، باید طوری جشن گرفته شود که هم ساکنان و هم مهمانان آن را مدت ها به خاطر داشته باشند. گرجستان هم تولد تفلیس (Tbilisoba) را درست همین طور جشن می گیرد. این رویداد در هفته ی آخر ماه اکتبر (اواسط مهر) و بیش از ۳۰ سال است که جشن گرفته می شود. در Tbilisoba باید انتظار چه چیزهایی را داشته باشید؟ نمایش، جشنواره، کنسرت موسیقی، تئاتر، آتشبازی و یک عالمه میوه، سبزیجات، شربت، پنیر، شیرینی و غیره. این مراسم در مرکز شهر، در پارک ریکا (Rica) واقع در میدان گرگازالی (Gorgasali) و پارک های دیگر برگزار می شود و چندین روز طول می کشد. یکی از مراسم جالب Tbilisoba فرایند له کردن انگور است که همه می توانند در آن شرکت کنند. در میدان اصلی یک ظرف عظیم پر از انگور می گذراند، پس شما هم بروید به بقیه بپیوندید. یکی دیگر از رویدادهای جالب و هیجان انگیز، جشنواره ی غذاست که در آن می توانید انواع غذاهای خوشمزه را بچشید. اگر بتوانید در Tbilisoba شرکت کنید، بدون شک از این همه نور و شادی لذت خواهید برد و البته عکس های زیادی هم خواهید گرفت که تور گرجستان را ماندگار می کند.

Batumoba روز باتومی در تور گرجستان

Batumoba روز باتومی است، شهر روشن و رنگارنگ در کنار دریای سیاه. البته این روز در باتومی در مقیاس بسیار بزرگی مانند پایتخت جشن گرفته نمی شود، اما در هر حال، مردم می توانند در رویدادهای جالب زیادی شرکت کنند. در این روز، شهر به زیبایی تزئین می شود، کنسرت های موسیقی محلی و غیرمحلی برگزار می شود. رویداد اصلی جشنواره، Gandagana است. «gandagana» به معنی رقص سنتی است و دو روز طول می کشد و طی قادر خواهید بود با سنت های روستایی اولیه این منطقه آشنا شوید. جشنواره معمولا در ۳-۴ سپتامبر (۱۲-۱۳ شهریور) برگزار می شود که بسیار زمان مناسبی برای تور گرجستان می باشد.

تور گرجستان

جشنواره Rtveli

یکی از رویدادهای اصلی پاییزی در گرجستان، جمع آوری انگور است. برای مردم گرجستان، این رویداد تنها یک فرایند معمولی کشاورزی نیست، بلکه مراسمی واقعی است که تمام اعضای فامیل و دوستان را دور هم جمع می کند. Rtveli هیچ تاریخ دقیقی ندارد، چون به زمان برداشت، منطقه به منطقه متفاوت است. ما توصیه می کنیم از منطقه Kakhetia دیدن کنید. جشنواره در این منطقه زیبا، خیلی خاص تر برگزار می شود و با وجود این واقعیت که Rtveli یک رویداد خانوادگی است، بازدیدکنندگان هم می توانند در آن شرکت کنند. می توانید خوشه های انگور را با چاقو ببرید و در سبد بگذارید، سپس برداشت به ظروف رسی kvevri انتقال داده می شوند. بعد از برداشت، نوبت جشن غذاست و میزها پر می شوند از غذاهای خوشمزه محلی، کباب ها، کاچاپوری و پنیر و نان تازه محلی. Rtveli پر از سرگرمی، شادی، سروصدا و نور است.

جشنواره ی پنیر تور گرجستان

دوست دارید طعم انواع پنیر گرجستانی و قفقازی را بچشید؟ پس توصیه می کنیم که جشنواره ی سالانه پنیر در گرجستان را که در سال ۲۰۱۵ بین المللی شده است از دست ندهید و از  تور گرجستان  جا نمانید! پیش از این، جشنواره در تفلیس برگزار می شد، اما اخیرا تصمیم گرفته شده که این رویداد در تاکستان ها برگزار شود. بنابراین، «جشن پنیری» در روز ۲۴ جولای در شهر باستانی Mtskheta را فراموش نکنید. در طی این جشنواره، می توانید طعم انواع پنیرها را بچشید: پنیرهای سفت قوی خاچو (khacho)، پنیرهای تند و ادویه ای، tenili kveli که شبیه یه گیس بافته شده، پنیر روغنی، و حتی عسل و ادویه جات.

هشدار: زمانی از جشنواره دیدن گنید که حتما گرسنه باشید! در جشنواره، دهقانان از ابزار باستانی استفاده می کنند که برای ساخت پنیر استفاده می شد و داستان های جالبی می گویند.

فستیوال جاز تفلیس در تور گرجستان

فستیوال جاز تفلیس، رویداد بزرگی است که به طور سنتی توسط نوازندگان برجسته جهان در آن اجرا می کنند. البته علاوه بر گروه های معروف جهانی، جوانان گرجستانس نیز در این رویداد شرکت می کنند. در جشنواره سال گذشته افسانه های جاز، دیانا کرال (Diana Krall)، اسپرانزا اسپالدینگ (Esperanza Spalding)، آویشای کوهن (Avishai Cohen)، ادمار کاستاندا (Edmar Castaneda) و خیلی های دیگر حضور داشتند. این جشنواره از ۲۹ اکتبر تا ۴ نوامبر (۷ تا ۳ آبان) برگزار می شود و یکی از جذاب ترین جاذبه های تور گرجستان می باشد.

 تور گرجستان و جشنواره Tushetoba

این جشنواره در منطقه Tusheti و برای تجلیل از میراث فرهنگی منطقه برگزار می شود و یکی از لذت بخش ترین مقصد های  تور گرجستان  است. به طور سنتی، جشنواره با مسابقه اسب سواری شروع می شود و برنده یک پرچم و یک گوسفند می گیرد (محلی های این منطقه، گوسفندارهای اصلی کشور هستند). این منطقه با برج های قرون وسطایی، روستاهای بکر و مناظر زیبا و نفسگیرش، ثبت میراث جهانی یونسکو شده است. یکی از بهترین دلایل برای بازدید از این جشنواره این است که ببینید مردم محلی چطور خینکالی (Khinkali) (خوراک گوشت معروف گرجستانی) درست می کنند. حتی شاید دلتان بخواهد خودتان هم درست کنید.

جشنواره Art-Gene تور گرجستان

Art-Gene یک جشنواره موسیقی سنتی است که از سال ۲۰۰۳ در موزه قوم نگاری تفلیس برگزار می شود. هندمندان جشنواره را نوازندگان متخصص در موسیقی محلی و سنتی، هنرمندان معاصر گرجستان و گروه های رقص سنتی تشکیل می دهند. در طی یک هفته یا بیشتر جشنواره که در تابستان برگزار می شود، مردم برای لذت بردن از طبیعت، نسیم خنک شبانه ی تابستانی و موسیقی های بی نظیر دور هم جمع می شوند. در طول روز می توانید از غرفه های صنایع دستی دیدن و غذاها و نوشیدنی های محلی را امتحان کنید. حتی امکان پیک نیک با صدای دلپذیر موسیقی در پس زمینه نیز وجود دارد.

Alaverdoba در تور گرجستان

این جشن قومی مذهبی که در کاختی (Kakheti) برگزار می شود نیز با برداشت محصول مرتبط است. نام این جشنواره از کلیسای Alaverdi که مراسم در آن برگزار می شده گرفته شده است. این جشن چندین روز طول می کشد و تا روز ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) که روز جشن سنت جوزف آلواردی (St. Joseph Alaverdi)، یکی از سیزده بدر آشوری و یکی از بنیانگذاران این کلیسای قرن هفتمی است، ادامه پیدا می کند.

از تور گرجستان زیما سفر پارس دیدن فرمایید و برای استفاده از این جشنواره های فوق العاده از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

تور گرجستان ارزان ، تور گرجستان لحظه آخری در آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس

محیا یوسفی بازدید : 53 شنبه 16 تیر 1397 نظرات (0)

مراکز خرید مشهد

بهترین مراکز خرید در تور مشهد

یکی از مهمترین و جذاب ترین فعالیت هایی که گردشگران در تور های مختلف انجام می دهند، خرید کردن می باشد. 

این یک فعالیت خانوادگی می باشد و افراد از آن لذت می برند. در این مقاله زیما سفر پارس، از فروشگاه ها و مراکز خرید  تور مشهد اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان می ذارد تا وقتی به  تور مشهد رفتید، دچار سر درگمی نشوید. کالا های با کیفیت در مجتمع های خرید و فروشگاه ها یافت می شوند.

همراه ما باشید تا در  تور مشهد بهترین خرید را انجام دهید.

این لیست تنها یک قطره از آن چیزی است که در مشهد یافت می شود.

ساعت کاری فروشگاه ها در مشهد

مغازه ها معمولا در ساعت 10 صبح باز می شوند و نزدیک ساعت 2 بعدازظهر برای صرف ناهار بسته شده و از ساعت 5 بعدازظهر تا ساعت 10 شب دوباره شروع به کار می کنند که ساعت مناسبی برای گردشگران  تور مشهد  است. فروشگاه های اطراف مقبره مقدس معمولا زودتر باز می شوند - حدود ساعت 8 صبح - باز می شوند و تمام روز تا ساعت 11 شب باز می مانند. اکثر مغازه ها، به استثناء چند مورد در اطراف حرم مطهر، جمعه ها بسته اند. اما، امروزه برخی از آنها بعد از ظهرها را نیز باز هستند. گردشگران  تور مشهد در این ساعات می توانند خرید کنند.

رستوران ها و فست فودها به طور معمول برای ناهار از 12 ظهر تا 3 بعد از ظهر باز هستند. آنها دوباره از ساعت 8 تا 11 شب برای شام ​​باز می شوند. بیشتر مغازه های ساندویچی از ساعت 11 صبح به صورت تمام وقت در تمام طول روز باز باقی می مانند.

نحوه پرداخت

در حال حاضر در ایران امکان استفاده از کارت های اعتباری بین المللی وجود ندارد و تمام پرداخت ها باید با ارز ایرانی (ریال) یا کارت های شتاب انجام شود. چانه زدن برای گرفتن تخفیف در  تور مشهد معمولا در مغازه های اطراف حرم مطهر رایج است؛ قیمت ها در فروشگاه های زنجیره ای ثابت است.

بازار رضا در  تور مشهد 

این بازار سنتی مشهد است و بین میدان بیت المقدس و میدان 17 شهریور واقع شده است که از آنجا پیاده می توانید به حرم مطهر بروید که بسیار مورد پسند مسافران تور مشهد است. این بنا به سبک سنتی ایرانی (33 متر عرض و 960 متر طول) ساخته شده است. 1711 مغازه در کنار یک پایگاه پلیس، دستشویی، غرفه اطلاعات ( که آماده ارائه خدمات به خارجی ها است)، بانک ها، و یک اتاق نماز در این بازار وجود دارد. این بازار دارای دو طبقه و هفت ورودی است. بیشتر مغازه ها محصولات سنتی مانند سوغات مذهبی، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، جواهرات نقره ای و طلایی با کیفیت بالا، غذاهای سنتی و پارچه می فروشند. به یاد داشته باشید که این بازار در صبح جمعه بسته می باشد.

مرکز خرید پروما مشهد

واقع در گوشه ای میدان جانباز، این مرکز خرید دارای یک سوپرمارکت و چند فروشگاه بزرگ در طبقه همکف است و در سه طبقه فوقانی فروشگاه های کوچکی به فروش لباس می پردازند.

-سوپر مارکت، محصولات غذایی

-نانوایی، شیرینی فروشی

-پوشاک و لباس های زنانه

-محصولات بهداشتی و زیبایی

-لوازم آرایشی

-زعفران، آجیل

-لوازم آشپزخانه، هدیه

-محصولات صوتی و تصویری

- لوازم خانگی

-لوازم جانبی کودک

-کیف و کفش، کفش زنانه

-گوشت و محصولات پروتئینی

-نرم افزار، لوازم آموزشی

-جواهر

-لوازم هنری

-ظروف پلاستیکی

-لوازم جانبی دکوراسیون

تقریبا هرچه که گردشگران در  تور مشهد  به آن احتیاج داشته باشند موجود است.

مرکز خرید الماس شرق مشهد

این فروشگاه در انتهای بلوار خیام واقع شده است. این مرکز خرید دارای یک گنبد به شکل الماس است و دارای یک آب نمای نمایشی در داخل آن است. این مجموعه دارای 1090 مغازه است که طیف گسترده ای از اقلام را به فروش می رسانند. این مرکز خرید 6 طبقه  مساحت 11000 متر مربع را پوشش می دهد و 1200 کسب و کار مختلف را شامل می شود و یکی از بزرگترین مراکز خرید در کشور است. مشتریان می توانند لوازم خانگی، محصولات صوتی و تصویری، تلفن های همراه، کامپیوتر، دکوراسیون خانه، اسباب بازی، صنایع دستی، لباس، کیف، کفش و غیره را در آن پیدا کنند. این مرکز خرید همچنین دارای قهوه خانه، رستوران، شهربازی، آب نما، سالن اجتماعات، پارکینگ، سوئیت های اداری، بانک، آژانس خطوط هوایی و غیره می باشد. بازار بزرگ در طبقه ششم واقع شده است. این مرکزخرید دارای Wi-Fi رایگان می باشد.

مرکز کامپیوتر تک

واقع در گوشه میدان خیام و بلوار شهید دستغیب، این مرکز خرید فقط محصولات کامپیوتری به فروش می رساند. گردشگران  تور مشهد  می توانند در صورت احتیاج، کابل های کامپیوتری، شارژو هر وسیله دیگربرای لپتاپ و.. را خریداری کنید.

 زیست خاور

زیست خاور (به صورت تحت اللفظی زندگی شرق) اولین مجموعه به شکل برج است که شامل یک مرکز خرید واقع در مشهد (در ابتدای خیابان کوه سنگی) است. این مجموعه یک فروشگاه بزرگ چند منظوره شامل مراکز خرید، سینما، پارکینگ داخلی، بانک، رستوران و دفاتر اداری است. این مرکز خرید در یک منطقه توریستی و زیارتی معروف واقع شده است. این ساختمان در سال 1983 تأسیس شد. این مرکز خرید دارای 700 فروشگاه است که انواع مختلفی از اقلام را با قیمت مناسب ارائه می دهد و مناسب مسافران  تور مشهد  است.

 همراه آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس باشید و ازتور مشهد ،  تور مشهد  ارزان و  تور مشهد لحظه آخری استفاده نمایید.

محیا یوسفی بازدید : 37 چهارشنبه 13 تیر 1397 نظرات (0)

آب و هوای مالزی - قسمت سوم

آب و هوا در تور مالزی - قسمت سوم

در مقاله آب و هوا در تور مالزی تا ماه سپتامبر پیشروبی کردیم. 

از ماه های مناسب آفتاب گرفتن و سواحل مالزی گفتیم. همچنین بهترین فصل برای غواصی در آب های آرام را بررسی کردیم. زمان تور شما با توجه به سلیقه شما می تواند تاثیر بسیاری در کیفیت تور داشته باشد.

به ادامه مطلب رجوع می نماییم و به سراغ ماه های اکتبر، نوامبرو دسامبر می رویم.

اکتبر و جشنواره زیبای بادبادک ها در تور مالزی

با اینکه اکثر فعالیت ها در سواحل غربی برای در امان ماندن از باران در فضای بسته برگزار می شود، در ساراواک بادبادک ها پرواز می کنند. جشنواره بین المللی بادبادک ها در بورنئو بادبادک هایی با شکل، رنگ و اندازه های مختلف را به نمایش می گذارد و شما حتی می توانید یاد بگیرید که چگونه یک بادبادک درست کنید که برای مسافرین  تور مالزی  بسیار جذاب و خاطره انگیز می باشد.

دوستداران پرنده همچنین از جشنواره پرنده در بورنئو لذت خواهند برد، جشنی پرشور از موجوداتی که پر دارند و پرواز می کنند. قدم زدن و حرف زدن با پرندگان (نه به معنای واقعی کلمه) بخش دیگری از این مراسم است، و شما می توانید در مسابقه پرنده شرکت کنید که بسیار هیجان انگیز است که باید در عرض 24 ساعت باید بیشترین گونه پرندگان را شناسایی و نام گذاری کنید. 

بارش: 22 روز

درجه حرارت: 81 درجه فارنهایت (27 درجه سانتیگراد)

نوامبر

با عرض پوزش از علاقه مندان به شنا در زیر آب، این ماه زمانی است که سواحل شرقی بسته می شود. بازدید کنندگان عزیز تور مالزی  ترجیح می دهند در این زمان به پنانگ و لانگ کاوی سفر کنند، زمانی که بارش با شدت کمی ادامه دارد، اما هنوز هوا به قدری خنک است که بتوانید با یک کلاه در فضای باز قدم بزنید.

شعر و نثر رمانتیک در جشنواره ادبی جورج تاون برگزار می شود، جشنواره ای سالیانه از تمام مسائل مربوط به ادبیات که اغلب با داستان های اساطیری و افسانه ای همراه می شود.

بارش: 25 روز

درجه حرارت: 81 درجه فارنهایت (27 درجه سانتیگراد)

دسامبر و تعطیلات سال جدید

در این ماه سواحل غربی روزهای آفتابی و طولانی را تجربه می کند و آماده تعطیلات سال جدید می شود. صباح و ساراواک همچنان برای بازدیدکنندگان مکانی ایده آل هستند اما شرایط سواحل شرقی کمی متقاوت است. این مقطع از سال آرام ترین زمان برای مناطق Kelantan و Terengguan است که بسیار مناسب  تور مالزی  است.

اگر اهل ماجراجویی هستید، حتما به چالش جنگل های بارانی RFC سر بزنید که باران فقط بخشی از هیجان مربوط به آن است. مرداب های گل آلود، زمین های ناهموار و حشرات وحشی بخشی از این ماجراجویی هستند که به شما کمک می کنند با چالش های زندگی بیشتر روبرو شوید.

بارش: 20 روز

درجه حرارت: 81 درجه فارنهایت (27 درجه سانتیگراد)

چه زمانی به مالزی سفر نکنید

اگر فقط میخواهید در سواحل شرقی به شنا در زیر آب بپردازید، بین ماه های اکتبر تا ماه مارس به این منطقه سفر نکنید. در بقیه موارد، تمام ماه های دیگر زمان مناسبی برای سفر شما خواهند بود.

زیما سفر پارس مجری  تور مالزی  با کیفیت مطلوب و مناسب.

کافیست با تماس با شماره تلفن 02174634 با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان  تور مالزی  بهرمند شوید.

محیا یوسفی بازدید : 57 دوشنبه 11 تیر 1397 نظرات (0)

15 مکان برای تور تایلند - قسمت دوم

معرفی 15 مکان برای تور تایلند - قسمت دوم

در این بخش از مقاله معرفی بهترین مکان ها برای  تور تایلند  به سراغ جزیره فیل و کوه موک می رویم. این جزیره ها در تایلند محیطی مناسب و خانوادگی هستند که از آرامش خاصی برخوردارند. در ویلا های ساحلی زیبا با تهویه مطبوع اقامت کنید. از غواصی در اقیانوس ، آفتاب گرفتن ، موتور سواری در ساحل ، آبشار های فوق العاده لذت ببرید و خاطره ای خوب برای خانواده خود بسازید.

پس همراه زیما سفر پارس باشید و از این مقاله استفاده کنید تا تور تایلند خود را به بهترین شکل برقرار کنید.

جزیره فیل تایلند ، Koh Chang

این منطقه یکی از بهترین جزایر تایلند می باشد. هنگام برنامه ریزی برای تور تایلند ، بیشتر مسافران به جنوب کشور و جزایر آندامان و یا سه خلیج جنوبی (سامویی، فانگان و تائو) فکر می کنند. اما، مکان هایی عالی در شمال خلیج تایلند نیز وجود دارند! Koh Chang (جزیره فیل) یکی از این مقصد هاست.

با وجود کسب محبوبیت بیشتر نسبت به سالهای گذشته، این جزیره کوهستانی هنوز هم در مسیر جزیره ای که بازدید می کنید، کمتر مورد توجه قرار می گیرد که بستگی دارد در کدام بخش جزیره اقامت می کنید.

مناطق ساحلی سفید این منطقه  دارای ماسه های شگفت انگیز است و از آنجا که این شلوغ ترین ساحل در جزیره، با تعداد زیادی استراحتگاه است، مسافران  تور تایلند  زیادی همراه کوله پشتی خود در شمال آن دیده می شوند و کلبه های زیادی برای اجاره در آن وجود دارد.

اگر شما به دنبال منطقه ای مناسب در  تور تایلند  برای مهمانی هستید، پس باید به ساحل Lonely بروید.

اگر به دنبال منطقه ای برای استراحت و آرامش در  تور تایلند  هستید، پس ساحل Bang Bao و روستاهای جنوب شرقی را بررسی کنید.

مانند بسیاری از جزایر تایلند، بهترین روش برای کشف Koh Chang توسط موتورسیکلت است.

آبشار در تور تایلند

در این جزیره بیش از 5 آبشار وجود دارد که بیشتر آنها در ساحل شرقی قرار دارد که می توانید توسط دوچرخه آنها را مورد بررسی قرار دهید.

روزهای دیگر را می توانید به غواصی در زیر آب، ماهیگیری، شیرجه، قایقرانی و شرکت در کلاس آشپزی یا فقط استراحت در ساحل بپردازید.

نکته مهم: اگر قصد رفتن به کامبوج را دارید، این جزیره در مسیر قرار دارد که می توانید در آن توقف کنید.

Khao Lak واقع در دریای زیبای آندامان به مسافران تعطیلات متنوعی را ارائه می دهد.

اگر شما می خواهید به استراحت در ساحل، دنبال کردن آبشارها، و یا انجام برخی سفرهای یک روزه بسیار جذاب به جزایر دور از ساحل بپردازید، همه آنها را در Khao Lak خواهید یافت.

سواحل این منطقه خیره کننده هستند، پارک های ملی یک نقطه عالی برای پیاده روی و لذت بردن از حیات وحش بوده و آبشار های متعدد مکانی عالی برای استراحت و کسب آرامش را ایجاد کرده اند.

شما همچنین می توانید یک قایق کرایه و به غواصی در اطراف جزایر سیمیلان و سورین بپردازید! در مورد غذا، شما یک بازار شبانه عالی و رستوران های غذاهای دریایی فوق العاده را در این منطقه پیدا خواهید کرد.

جزیره آرامش تایلند Koh Muk

اگر به دنبال مناطق بکر و جزایر زیبای تایلند هستید، مطمئنا Koh Muk را بررسی کنید! این جزیره کوچک در جنوب جزیره کوه لانتا در دریای آندامان قرار دارد که بسیاری از مسافرین  تور تایلند  از آن دیدن می کنند.

سکوی پرش به Koh Muk شهرستان Trang است که با قایق حدود 30 دقیقه از آن فاصله دارد. هنگامی که به Koh Muk می رسید، کمی آماده کسب آرامش و استراحت شوید!

این یک جزیره است که با سرعت بسیار آهسته حرکت می کند. شما روستاهای کوچک، سواحل خالی و افراد محلی صمیمی را خواهید دید. Koh Muk انواع مختلفی از اقامتگاه ها از کلبه های ساده و خانه های ییلاقی تا استراحتگاه های دارای تهویه مطبوع (فقط برای زوجین) را ارائه می دهد.

این مکانی است که شما باید یک کلبه ساحلی کرایه کرده و از منظره آن لذت ببرید. اگر احساس می کنید کمی فعال تر هستید، یک سفر روزانه غواصی زیر آب یا بازدید از غار Emerald را در نظر داشته باشید.

سپاس صمیمانه برای حمایت های همیشگی شما عزیزان. با مشاورین خودتان در زیما سفر پارس، تور تایلند خود را انتخاب کنید و از آم لذت ببرید.

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ، مجری  تور تایلند  ،  تور تایلند ارزان  و تور تایلند لحظه آخری  با تجربه ای بسیار، آماده ارائه خدمات تور با مشاوره رایگان حتی در روز های تعطیل.

محیا یوسفی بازدید : 51 پنجشنبه 07 تیر 1397 نظرات (0)

بهترین هتل های فرهنگی در گوانجو چین

بهترین هتل های فرهنگی در تور گوانجو

گوانجو، مانند شهرهای پرجمعیت پکن و شانگهای، به عنوان یک کلان شهر نوشکفته، پر از اقامتگاه برای مسافرین است و از دیر باز مسافرین  تور گوانجو را در خود جای داده اند، از هتل آپارتمان ها در محله های مرکز شهر گرفته تا و هتل بوتیک های مجلل با دکوراسیون های قاره ای و به هتل های بزرگ با اهمیت تاریخی. در این راهنمای سفر فرهنگی، ۱۰ مورد از بهترین هتل های  گوانجو  را معرفی می کنیم که توریست ها و مسافران  تور گوانجو می توانند از آن ها استفاده نمایند.

هتل ایکان (Aiqun) گوانجو

هتل ایکان، یک هتل سه ستاره واقع در منطقه Yuexiu است که در سال ۱۹۳۷ افتتاح و به عنوان «قهرمان هتل های شمال چین» نامگذاری شده است. این هتل ۱۵ ساله، بنیان گذار یک عصر جدید در معماری چین بود، چرا که ایکان اولین ساختمانی در چین بود که به تقلید از آسمان خراش های مدرن دهه ی ۱۹۳۰ در نیویورک، با بتن و چارچوب فولادی ساخته شده بود. طراح ایکان از ساختمان وول ورث (Woolworth)، نخستین آسمان خراش نیویورک الهام گرفته بود. طراحی ایکان به سبک نئوگوتیک است که با ویژگی های باغبانی علمی باغ های در جنوب فایو ریجز (Five Ridges) ترکیب شده است که بسیار مورد توجه مسافران  تور گوانجو است.

هتل گوانگ دونگ ویکتوری در گوانجو

هتل نئوکلاسیک گوانگ دونگ ویکتوری، پنهان در منطقه تاریخی و شناخته شده ی جزیره شَمین، جد تاریخی هتل ویکتوریا بود که در اوایل قرن بیستم توسط بریتانیایی ها ساخته شده است. فضای داخلی که سبک معماری کلاسیک اروپای غربی خود را حفظ کرده حسی هنری را القا می کند در حالی که فضای بیرون توسط درختان کهن احاطه شده است. محیط روحانی اطراف، باعث شهرت این هتل به عنوان سرزمین زیبایی های جادویی شده است. هر ۲۹۶ اتاق هتل ویکتوری سبک های مختلفی، از جمله چینی، ژاپنی و فرانسوی اما در عین حال زیبا و مدرن دارند.

هتل و اسپای سان یینگ گوانجو

هتل و اسپای سان یینگ در یک منطقه ی دیدنی در  گوانجو  به نام زِنگ چِنگ واقع شده و ویژگی مهم آن یک چشمه آبگرم جوان سازی و اسپا است؛ محل اقامت، استراحتگاه ساحلی، غذاخوری و آبگرم همگی در یک مکان. سان یینگ با ماسحت ۲۲۰٫۰۰۰ متر مربعی، در میان کوه ها و آبشارها احاطه و عملا با طبیعت ادغام شده است و از مهمانان خود را در دل طبیعت پذیرایی می کند. این هتل با معماری باشکوهش بیش از ۷۰ چشمه ی آبگرم سربسته و مجزا و همچنین استخرهای اسپا در فضای باز دارد.

هتل گاردن

هتل گاردن، یک هتل پنج ستاره لوکس در منطقه اداری و تجاری شلوغ  گوانجو است که ترکیب منحصربه فردی از فرهنگ و هنر معاصر گوانجو را به نمایش می گذارد. این هتل نخستین و تنها هتل در گوانجو است که جازه ی پنج ستاره پلاتینی را به خود اختصاص داده و به عنوان مقر اصلی شانزدهمین بازی آسیایی انتخاب شده است. اتاق های لوکس مجلل هتل با مبلمان لوکس و امکانات مدرن و چیده شده اند. هتل گاردن با هدف حمایت از یک اقامتگاه طبیعی و راحت اما در عین حال مدرن، در تلاش است به راحت ترین و مجلل ترین شکل ممکن مهمان نوازی کند. ویژگی برجسته ی هتل گاردن، یعنی مجسمه طلای باشکوه و ظریف مارشال لیو در لابی هتل، در همان لحظه ی ورود همه توجه ها را به خود جلب می کند.

هتل وایت سوآن گوانجو

هتل وایت سوآن در سال ۱۹۸۳ افتتاح و اولین مجتمع پنج ستاره چین است که توسط یک شرکت مشترک چینی و خارجی تاسیس شده است. ساختمان این هتل به دریاچه ی زیبای وایت سوآن، یکی از زیباترین نقاط شهر گوانجو است و بسیار جذاب برای   تور گوانجو   می باشد، دید دارد. هنگامی که هتل وایت سوآن در سال ۱۹۰۰ در حال ساخت بود، تمامی تجهیزات، مبلمان و امکانات آن از خارج از کشور به چین منتقل شد. هتل وایت سوآن علاوه بر اهمیت تاریخی اش، اعتبار خود را از ۱۵۰ مورد پذیرش روسای جمهور و اعضای خانوده های سلطنتی بیش از ۴۰ کشور جهان کسب کرده و در معرفی چین در عرصه ی جهانی پیشگام بوده است.

هتل چیملانگ گوانجو

هتل چیملانگ گوانجو به عنوان بزرگترین پیست زیست محیطی چین، یک هتل پارک مانند پنج ستاره تفریحی است که ۱۵۰۰ اتاق سازگار با محیط زیست، پنج پارک و نه غذاخوری اعلاء دارد. نقطه ی برجسته این هتل لوکس، جزیره حیوانات نادر مانند فلامینگو و ببر برفی است که درست در مرکز هتل واقع شده است و مهمانان این هتل می توانند در کنار گونه های در معرض انقراض غذا صرف کنند.

هتل فامیلی آتلانتیس گوانجو

هتل فامیلی آتلانتیس گوانجو با تم کارتونی، برای خانواده هایی که با فرزند خود به  تور گوانجو  می آیند طراحی شده است. در آتلانتیس می توانید اتاق هایی با تم های شاهزاده خانم های دیزنی، مرد عنکبوتی و ماشین های پیکسار، بسته به انتخاب فرزندان تان انتخاب کنید. این هتل یک زمین بازی فوق العاده بزرگ ۷۰۰۰ متر مربعی و یک زمین بازی سربسته ۱۳۰۰ متر مربعی دارد که می توانید به همراه خانواده تان در آن وقت بگذرانید. در فاصله ۱۰ دقیقه ای مجاورت پارک سافاری چیملانگ نیز یک باغ وحش قرار دارد.

W گوانجو

W گوانجو هتلی است که فروشگاه های لوکس و برند بین المللی و رستوران های لوکس در سطح جهانی را در خود جای داده است. معماری خارجی شیک W کاملا با فضای داخلی شیک و در عین حال پر انرژی هتل هماهنگ است. در ورودی، یک آبشار LED به بلندای ۱۹ متری با شکوه قرار دارد. در مرکز اسپای هتل خودتان را از تنش دنیای شلوغ بیرون رها کنید. عطر معطر با رایحه های میوه، استرس و نگرانی را از ذهن شما دور می کند.

اقامتگاه اسپرینگ دیل گوانجو

اگر به دنبال جایی هستید که حس خانه را به شما بدهد، اقامتگاه اسپرینگ دیل گوانجو دقیقا همان جایی است که به دنبالش هستید. این اقامتگاه در مرکز کسب و کار مرکز شهر واقع است و دسترسی آسان به ایستگاه های راه آهن خواهید داشت. واحدهای مدرنیزه این اقامتگاه یک اتاق نشیمن، یک اتاق ناهارخوری، یک آشپزخانه مجهز و اتاق خواب های بزرگ دارد. تجربه آشپزی همراه با خانواده و دوستان در آشپزخانه ی مجهز آپارتمان های اسپرینگ دیل، لذتی فراموش نشدنی است.

با تشکر از همراهی شما در این مقاله از سری مقاله های  تور گوانجو

آژانس مسافرتی زیما سفر پارس مجری  تور گوانجو  ، تور لحظه آخری گوانجو و تور گوانجو ارزان با مشاوره رایگان حتی در روز های تعطیل در خدمت شماست.

محیا یوسفی بازدید : 57 دوشنبه 04 تیر 1397 نظرات (0)

راهنمای سفر و تور گرجستان - قسمت سوم

راهنمای سفر و تور گرجستان - قسمت سوم

با مقاله سوم راهنمای سفر و  تور گرجستان در خدمت شما عزیزان هستیم. در این مقاله به بررسی مسائلی در تور گرجستان می پردازیم که دانستن آن ها بسیار مفید است. مطالبی ازملاحظات غذایی در  تور گرجستان  ، اقامتگاه ها در  تور گرجستان ، حمل و نقل در  تور گرجستان و مشکلات احتمالی در  تور گرجستان مورد بررسی قرار می گیرند با این امید که مطالب آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس مناسب شما باشد.

همراه ما باشید تا بیشتر با مسائل  تور گرجستان بیشتر آشنا شوید.

ملاحظات غذایی در تور گرجستان

گرجی ها شدیدا به غذاهای ملی خود افتخار می کنند و همچنین در روسیه و سایر کشورها نیز پرطرفدار هستند. آنها می توانند قیمت های متفاوتی داشته باشند. رستوران های زیبا غذاهای فانتزی زیادی دارند، اما همچنین بسیاری از رستوران ها به صورت فست فود در خیابان ها به مشتریان سرویس می دهند. خوردن انواع غذا در تور گرجستان یکی از متنوع ترین تفریح های تور گرجستان است.

غذا اغلب بر اساس نان و پنیر سرو می شوند، همچنین سالاد تازه و گوشت نیز بسیار رایج هستند. غذا و نوشیدنی بخش جدایی ناپذیری از سفر به گرجستان است - از جشنواره های غذایی لذت خواهید برد!

گیاهخواران می توانند غذاهایی متناسب با رژیم خود پیدا کنند، اما سلیاک و وگان ها به سختی می توانند غذایی را در گرجستان بیابند چرا که نان و پنیر پایه بسیاری از غذاها می باشد. این بهترین راهنمای غذایی است که من تا به حال دیده ام که همچنین نام غذاها را به زبان گرجی نیز نشان می دهد.

اقامتگاه ها در تور گرجستان

پیدا کردن محل اقامت بسیار آسان است. این کشور از مسائل مربوط به اواسط دهه 2000 رهایی یافته است و با تمرکز گرجستان بر مهمان نوازی می توانید انتظار اقامتی راحت با قیمتی معقول داشته باشید.

من از AirBnB برای اقامت خود در تفلیس استفاده کردم که فوق العاده بود. من در نزدیکی یک شهر قدیمی بودم که همه چیز خیلی راحت و دنج بود. شما همچنین می توانید گزینه های مقرون به صرفه ای در Agoda را پیدا کنید – آیا شما می خواهید در نزدیکی مرکز شهر، شهر قدیمی، یا رودخانه باشید؟

 

اقامتگاه در تور گرجستان

حمل و نقل در تور گرجستان

رانندگی در گرجستان در مقایسه با جهان خیلی ایمن نیست. تور گرجستان  با حمل و نقل عمومی راحت تر است. کمربند ایمنی خود را ببندید، این کشور دارای یکی از بالاترین میزان تصادفات در منطقه است. بین برخی از شهرها قطارها و راه آهن وجود دارد اما مینی بوس (marshrutka) تقریبا همه شهرهای بزرگ در گرجستان را به یکدیگر و همچنین شهرهای گرجستان را به همسایگان خود متصل می کند. همچنین، اگر قصد کرایه خودرو داشته باشید، قیمت های معقولی در دسترس خواهند بود به ویژه اگر یک گروه بوده و هزینه ها را تقسیم کنید. برای اطلاعات بیشتر، Seat61 راهنمای دقیقی از منطقه را ارائه می دهد. 

مشکلات احتمالی پیش رو در تور گرجستان 

گرجستان یکی از امن ترین کشورهای اروپایی است (به جز دو منطقه اشغال شده آن توسط روسیه). فساد در حال حاضر بسیار کم بوده و به راحتی می توانید به مناطق مختلف آن سفر کنید و این برای توریست های تور گرجستان  بسیار خوشحال کننده است. ناراحتی های مرتبط با تغییر ارتفاع یک مشکل رایج است: هنگام صعود در مناطق کوهستانی مراقب این موضوع بوده و احتیاط کنید.

زیما سفر پارس مجری  تور گرجستان  ،  تور لحظه آخری گرجستان  و  تور ارزان گرجستان  با ارائه خدمات با کیفیت در تمام سال.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 874
  • بازدید سال : 11,338
  • بازدید کلی : 30,792